استقبال کهگیلویه وبویراحمدی ها از طرح جهش مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون ۱۱ هزار و ۸۶۰ تن در کهگیلویه و بویراحمد در طرح جهش مسکن نام نویسی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح جهش مسکن که نام نویسی آن از اول آبان ماه تا پایان این ماه ادامه دارد، ۱۱ هزار و ۸۶۰ تن در این سامانه تاکنون نام نویسی کردند که بعد از پایان زمان نام‌نویسی افرادی که شرکت کردند پالایش و اسامی آن‌ها اعلام می‌شود.
 
نیک اقبالی ادامه داد: علاوه بر افراد عادی برای چند گروه خاص هم امتیازات جدیدی در نظر گرفته شده است که زنان سرپرست خانوار بالای ۳۵ سال نخبه‌های علمی بالای ۲۰ سال و معلولین حرکتی بالای ۲۰ سال هستند.

او بیان کرد: این افراد نیز در صورتی که مجرد هم باشند می‌توانند در سایت www.mrud.ir ثبت نام کنند.
 
نیک اقبالی ادامه داد: کسانی که در اقدام ملی مسکن در گذشته ثبت نام کردند همه امتیازاتی که برای جهش مسکن جدید آن در نظر گرفته شده به آن‌ها هم تعلق می‌گیرد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی این استان با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن استان حدود ۸ هزار و ۶۹۰ تن نام نویسی کردند که دو هزار و ۳۶۰ واجد شرایط شناخته شد، گفت: از این تعداد ۷۹۱ تن هر کدام مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه را واریز کردند.

نیک اقبالی با بیان اینکه تاکنون ۶۲ میلیارد تومان به حساب بانک مسکن استان واریز شده است، افزود: تاکنون به ۷۱۵ تن اعتبار تخصیص داده شده است.
 
او اضافه کرد: در مرحله اقدام ملی مسکن هزار و ۱۵۰ واحد تعهد داده شد که هزار واحد آن زمین آماده و در حال ساخت و یا در مراحل واگذاری برای ساخت است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.