رئیسی:

وزرا به خبرسازی و ادعاهای کذب، بلافاصله پاسخ دهند

رئیس جمهور گفت: وزرا و مسئولان اجرایی به خبرسازی و ادعاهای کذب، بلافاصله پاسخ دهند و اجازه ندهند ذهنیت منفی در جامعه به‌‎وجود آید.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به طرح شبهات مختلف در رسانه‌ها از جمله موضوع توجه بعضی از وزرا نسبت به انتصاب بستگان خود، گفت: وزرا و مسئولان اجرایی به خبرسازی و ادعا‌های کذب، بلافاصله پاسخ دهند و اجازه ندهند ذهنیت منفی در جامعه بوجود آید.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دشمنان راهبرد مأیوس کردن مردم را در پیش گرفته‌اند، گفت: آنان از اینکه فضای امیدواری در کشور ایجاد شده ناراحت و عصبانی هستند و با طرح ادعا‌های غیرواقع به دنبال ایجاد یأس در بین آحاد مردم هستند، لذا همه باید در مقابل اینگونه هجمه‌ها، هوشیار باشند.

رئیسی تأکید کرد: هدف از تکرار شبهات، ایجاد یأس و ناامیدی در بین آحاد مردم است و در این زمینه متأسفانه بعضی‌ها نادانسته با راهبرد دشمن همراهی می‌کنند.

وی افزود: مسئولین ضمن اینکه مراقب هستند وارد حاشیه‌های کاذب نشوند، باید به افکار عمومی اهمیت قائل شوند و به شبهات، پاسخ مستند و مستدل بدهند.

رئیس‌جمهور تبعیض در پرداخت حقوق و قرارداد‌های کاری مختلف در سازمان‌ها و ادارات دولتی را غیرقابل قبول دانست و تأکید کرد: یکی از جلوه‌های مهم اجرای عدالت در دولت سیزدهم نظام عادلانه پرداخت است و باید همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا تبعیضی وجود نداشته باشد.

رئیسی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه شورای فرهنگ عمومی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست موانع فعالیت این شورا را برطرف کند.

رئیس‌جمهور در ادامه جلسه پس از رأی اعتماد هیئت دولت به محمدمهدی اعلایی به عنوان استاندار قزوین، مجتبی عبداللهی به عنوان استاندار البرز و سیدمحمود حسینی‌پور نوری به عنوان استاندار مازندران، گفت: در هر ۳ استان ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد اشتغال و فعال کردن اقتصاد گردشگری و اقتصاد دیجیتال و نیز اقتصاد دریا در سواحل مازندران وجود دارد و باید همه ظرفیت‌ها را برای رفع مشکلات مردم بویژه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری به کار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۱ برای رشد اقتصادی ۸ درصدی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، افزود: تفاوت بودجه امسال با سنوات قبل در این است که دیگر استانداران برای بودجه و اعتبار به مسئولین مرکز کشور مراجعه نمی‌کنند و به هر استان اعتباری داده شده تا سهم خود را در راستای تحقق رشد ۸ درصدی ایفا کند.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: رشد اقتصادی بدون حضور همه دستگاه‌ها و اعطای سهم به هر یک از آن‌ها اتفاق نمی‌افتد، لذا بر این اساس برای ایجاد رشد ۸ درصدی همه دستگاه‌ها، استان‌ها و استانداران باید نقش جدی ایفا کنند.

رئیسی با تأکید بر لزوم استفاده از نیرو‌های کارآمد و انقلابی در سطوح مختلف مدیریتی، اظهار کرد: همه مسئولیت داریم تا متناسب با انتظارات مردم با تلاش شبانه‌روزی، دغدغه‌ها و نگرانی ان‌ها را برطرف کرده و اعتماد عمومی را جلب کنیم و لازمه این کار استفاده از نیرو‌های انقلابی و کار جهادی است.

در این جلسه وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به بازدید یک ماه قبل رئیس‌جمهور از انبار سازمان اموال تملیکی در استان بوشهر و دستور رئیس‌جمهور برای ساماندهی این اموال در مدت ۳ ماه، افزود: پیش‌نویس مصوبه اصلاح اختیارات سازمان اموال تملیکی برای تصویب به دولت ارائه شده است، ضمن اینکه رئیس جدید سازمان اموال تملیکی نیز با همین مأموریت انتخاب شد تا بتواند ظرف ۳ ماه آینده موضوع ساماندهی و فروش اموال را پیگیری کند.

خاندوزی افزود: انتظار داریم با اجرای دستور رئیس قوه قضائیه برای صدور احکام قضائی در مهلت ۱۵ روزه در محاکم و تعزیرات، بلافاصله در دولت فروش اموال و ساماندهی انبار‌ها را ۳ ماهه، با سرعت عملیاتی کنیم.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در سخنانی با تشریح اخلاق و مدیریت از دیدگاه اسلام بر اهمیت رعایت اصول و ارزش‌های دینی در حوزه مدیریت و توجه جدی مسئولین به اقامه نماز به عنوان اولویت در دستگاه‌های اداری تأکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
اقای رییسی اسم دولتت رو عوض کن بزار دولت فامیلی تمام وزرات فامیلاشون رو میارن سر کار فکر میکردیم تو دولت شما شایسته سالاریه ولی همون پارتی بازی سابقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
دولت باید مکان " دورهمی عقلا ومتفکرین و باتجربه ها ونخبه ها ودانش بنیان و..." باشد !!! نه محل " دورهمی دوستان قدیم وندیم و...."!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
فعلا"که 4 دهه است حکومت محل دور همی خانواده های خاصی شده که به ساسانیان می گویند : زکی !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
مردم از خود می پرسند : مسابقه وترویج : سود پرستی که مروج فساد است کی وکجا تمام می شود ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
همانطور که خلف وعده و عهد شکنی وپیمان شکنی از غرب برای شما پسندیده نیست و بر سر امریکا واروپا می کوبید که چرا شما بر خلاف تعهدات عمل کردید !!!!خلف وعده وعهد وپیمان از شما در برابر مردم وخدا هم پذیرفتنی نبوده ونیست ! هر چند رزق و روزی انسان ها نه دست امریکا وغرب ونه دست حکومت هاست !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
یک قدم جلو !! پنچ قدم عقب !!! نقطه سر خط !!!! یک قدم جلو ! پنج قدم عقب !! نقطه سر خط !!!!!................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
کاری که طی این 4 دهه انجام داده اید ونتیجه گرفته اید !فقط نمی دانیم صراط مستقیم کجاست!!!!وچرا هر چه تلاش می کنیم به آن نمی رسیم !!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۰۶:۵۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
فضای امیدواری در کشور ایجاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
انگل زدایی از حکومت : اگر می خواهید قفل های کهنه وزنگ زده بر در حاکمیت را باز کنید : " سرشاخه های نفوذی در حاکمیت " که طی این چند دهه در مناسب کلیدی نفوذ وقبضه کرده اند و مثل کنه و عنکبوت حاکمیت را در خود تنیده اند! بکنید !وتا انگل زدایی نشود ! : هر چه شما ببافید آنهاپنبه می کنند وترمز حرکت های جهادی را می کشند !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
در عمل ومقام عمل خیلی ها را در انتصابات نادیده گرفتید ودر مقام حرف حرف زیادی می زنید !!!اینهمه گروه های دانش بنیان ومتفکر وعاقل وجهادی !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
کسر شأنشون میشه
United States of America
ایرانی
۰۶:۲۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
امیدواری هم نمی بینم در کشور هر روز بدتر از دیروز هر روز گرانتر از دیروز
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۲۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
با سلام انشاالله با دستور مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی بالاخره ما نیروهای پیمانکاری وشرکتی وحجمی وکه سالها مورد اجحاف پیمانکاران ودلالهای نیروی انسانی قرار داریم تبدیل وضعیت شویم ورنگ امنیت شغلی وحقوق ومزایا به طبع اون امنیت خانواده را ببینیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
کو گوش شنوا حتی باشگاه خبرنگاران جوان هم اینو از مسئولین سوال نمیکنه گمون کنم مطالبات مردم برا دولت مردان و اینایی که باید بپرسند سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
فعلا که مرغ گرون تر شده
یعنی همه چیز گرون تر شده
۱ سال داره میگذره کم کم ها اقای ریسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
نیازی نیست جواب بدین جواب ما شماهایید که خدا داده
Canada
ناشناس
۰۴:۳۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
سکوت علامت رصاست
باید جلوی شایعه و کذب گرفته شود
توسط منافقین زیر خاکی و فسیل و عجوزه در کشور البانی درست میشه
اگر این عمل خبیث و شیطانی را نکنند
عربستان دیگه کامیون پر از طلا برایشان نمیفرستد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
قیمت مرغ بالا رفته تخم مرغم گرون شده باچشم خودمون داریم به فقر افتادنمون می بینیم گفتین ارزونی اما کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
آقای رییسی ،ما در اصفهان آب نداریم..... خشکسالی داره نابودمان میکنه،به فریاد مابرسید......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
دلار و خودرو که وضعیت اسفناکی پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
اولا"فرهنگ هر نفر یک خودرو را به گورستان غرب بفرستید وفرهنگ جمعی واستفاده از وسایل جمعی را ترویج دهید وبگویید کجایند این سازمان های عریض وطویل فرهنگ سازی ثانیا"ورود خودرو را به نفع جوانان بیکار حذف کنید ثالثا"خورد های با کیفیت تولید و شرکت های با کیفیت خارجی را دعوت به مشارکت وساخت در ایران کنید ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
ناشناس 17:01
الان هر نفر یه خودرو هست ؟؟ وسایل حمل نقل جمعی ترویج کنیم ؟؟؟ تا حالا با اتوبوس و مترو رفتی ؟؟ میدونی خیلی از مسیرها اصلا تاکسی هم ندارن چه برسه به اتوبوس و ...
میدونی همین فکر فرسوده و اشتباهی که گفت جلوی واردات رو بگیرید تا جونا بیکار نشن الان باعث شده که هزاران نفر کشته بشن به خاطر خودروهای بی کیفیت . ماشین سنگین وارد نمیشه و باید یه ماشین بخری بدی اسقاط کنن تازه بری یه ماشین دست دوم اروپایی رو که تو اروپا 50 هزار دلار هم نیست به لطف مسئولین بالای 150 هزار دلار وارد کنی تا بتونی رو این ماشین حساب کنی!! اسم ماشین های داخلی رو هم نیار که معلوم میشه هیچی نمیدونی . هیچ راننده عاقلی نمیاد هوو و ... بقیه خودرهای چینی رو با بنز و ... مقایسه کنه . حتی حاضرن 3 تا 4 برابر قیمت بدن ولی سوار این ماشین ها نشن .هرچند همین چینی ها هم وارد نمیشه و کلی باعث گرونی ماشین شده .
کلا 20 هزار نفر تو صنعت خودرو سازی سنگین ایران کار میکنن ولی 4 میلیون نفر زندگیشون وابسته به رانندگی خودروهای سنگین و ... هست . چند میلیون نفر ضرر کنن که 20 هزار نفر کار کنن؟؟ پول ماشین های روز دنیا رو بدیم و تو جاده ها با پراید و پژو وسمند و چندتا خودرو چینی بمیریم که چند هزار نفر بیکار نشن ؟ میدونی چه خانواده هایی نابود شدن به خاطر همین تصادفات ؟ چه ضرری به دولت وارد شده بابت همین فوت مردم ( البته براشون مهم نیست )؟میدونی الان چقد اتوبوس فرسوده تو جاده هاست ؟ چقد کامیون فرسوده تو جاده هاست ؟ همین موضوع چقد باعث گرونی و کمیاب شدن ماشین سنگین تو بعضی مواقع سال میشه و چه ضرری به شرکتها و بنادر و حتی کشاورزا وارد میشه ؟ ما توان تولید خودرو با کیفیت نداریم اگه هم داشتیم نمیزارن که بسازیم و کی نمیزاره مردم یا مسئولین ؟؟ خب جوابش مشخصه !! هیچ شرکت خارجی هم نمیاد تو ایران سرمایه گذاری کنه چون ایران شرایط پایدار اقتصادی نداره و بین حرف تا عملش فاصله زیادی هست و تحریم و ... نمیشه نادیده گرفت و اصل فشار اقتصادی که مردم تحمل میکنن برای همین هست .
در ضمن الان این چندساله کدوم خودرو وارد شده ؟ (به جز خودرهای اقازاده ها و نورچشمی ها )
هر وقت هم کارت ملی رو تونستید اون پلاستیکش رو بسازید نه تراشه اش رو در مورد ساخت خودروهم می شنیم فک میکنیم !! کارت خودرو هم به علت همین نبودن کارت خام دیگه چاپ نمیشه و افرادی که این یکی دوماهه درخواست دادن هنوز براشون صادر نشده !!! ماااااا کارت خودرو هم نمیتونیم تولید داخل داشته باشیم چه برسه به خود خودرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
اگر فرهنگ مردم از فرهنگمصرفی وغربی به فرهنگ اسلامی وبومی ومردمی تبدیل شود وبه جای هر خانواده یک ماشین وهرخانواده یک خانه و......مردم عادت به استفاده از مکان های تملیکی و وسایل نقلیه جمعی کنند ماهیانه از بابت صرفه جویی به هر نفر 4/000/000 تعلق می گیرد که این بیشتر به نفع طبقات پایین وآسیب پذیر است از طرفی ثروتمندان هم راحتترهستند ماشین های گران می خرند وبنزین گران می زنند وخانه های گران میسازند و به هم ریختگی طبقاتی نداریم ولی الان جامعه ما دچار به هم ریختگی طبقاتی است فقیر در کنار غنی زندگی می کنند وفقیر معذب وغنی هم معذب است چون اسلام با انسان غنی وفقیر مشکلی ندارد وخودش گفته : ما به هر کس که بخواهیم بیشتر وهرکس که بخواهیم کمتر می دهیم تا آنها را امتحان کنیم ولی عده ای از این بهمریختگی طبقاتی لذت می بردند وشان وجایگاه هیچ کس مشخص نیست و مهاجرت وتبعات دیگر دارد !!!!!!!و..........
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۲۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
قرار بود عدالت را اجرا کنید
چرا دولت ما به سمت ناعدالتی پیش رفت؟؟
چرا همچنان فقیر و کارگر روز به روز شرایطشان سخت تر می شود؟؟
چرا هنوز جوان های لایق بیکارند؟؟؟؟
جناب رئیسی جواب دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
جناب آقای رئیس جمهور ؛ لطفا" به وزرا بگوئید بجای کل کل و پاسخ دادن به مردم، تلاش وکوشش و کار کنند و مشکلات مردم را برطرف کنند و فرصت صندلی وزارت را غنیمت جنگی به حساب نیاورند، پاسخ دادن به مردم را بگذارید بر عهده سخنگوی دولت نه وزرا!! - از وزرایتان گزارش عملکرد دو ماهه بخواهید هر کدام را که دیدید به فکر مردم و کشور نیستند و بازی بازی و تعلل می کنند سریعا" کنار بگذارید شرایط عادی نیست و فرصت زیاد نیست و وقت بازی بازی هم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
ما شا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
شما رابه خدا دیگه یکسان سازی که نه
به حداقل رساندن تفاوت حقوق ارگانها نهادها سازمان ها بانک ها با یکدیگر که بودجه نمی خواهد ی بررسی ساده دریافتی ها فساد وتبعیض بی حد وحساب را مشخص خواهد کرد خواهشا پیگیری نمایید تبعیض و فاصله طبقاتی استخوان سوز است حتی بین کارکنان یک نهاد یا نهادهای مشابه
مثلا بیمه ها بانک ها با یکدیگر بانک فلان با بانک فلان تفاوت بین ۸ م دریافتی با ۲۵ م است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
کاربرد "سلاح بلافاصله " تنها در "واکنش " نشان دادن نیست !!! در "کنشگری "هم کاربرد دارد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
مگه چی شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
دستگاهها تلاش کنند نظام عادلانه پرداخت را ایجاد کنند یعنی چه ؟؟؟

وقتی شما میلیارد تومان به یک دستگاه بودجه می دهید
و به دستگاه دیگر قطره چکانی چطور انتظار برقراری نظام هماهنگ پرداخت را دارید ؟؟؟؟!!!!
درصورت که خود شما با تبعض در تنظیم بودجه دستگاههای اجرایی عامل اصلی تبعیض و بی عدالتی هستید
لطفا فرار به جلو را نداشته باشید
چرا که کسی این ..... را نمی پذیرد ، شما عامل اصل ایجاد شکاف طبقاتی ناحق و نظام ناعادلانه پرداخت هستید پس باید خود شما آن را اصلاح نمایید
کارمند پست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
تعرفون فی وجو ههم !!!!!!!!!!!تمام حالت ها را واقعا" می توان در چهره بعضی وزرا و وکلا خواند !!!
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۲:۲۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
بداد گرانی ها برسید
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس ارشد شاغل در شرکت ملی پست
۲۲:۲۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
لطفا ..... نفرما .

مگه نظام عادلانه پرداخت هم وجود داره ؟؟؟!!!!

به چی جواب بدند؟؟؟!!!

به حذف استخدامهای آزمونی !!!؟؟؟؟
به جایگزین شدند استخدامهای رانتی،سفارشی و مورثی ؟؟؟!!!!
به عدم شایسته سالاری؟؟؟؟ !!!!
به نظام ناعادلانه پرداخت ؟؟؟!!!

جناب رئیس جمهور چه پاسخی دارند بدند ؟؟؟!!!

جناب رییس جمهور از شما سوال دارم
چرا کارمند زحمتکش شرکت ملی پست با بیشترین زحمت و ترافیک کاری باید کمتر از یک چندم کارمندان زیرساخت ، پست بانک ،تنظیم مقررات رادیویی و فناوری اطلاعات که یک چندم کارکنان پست زحمت نمی کشند حکم و دریافتی داشته باشند؟؟؟!!!!

جناب رییس جمهور ما کارمندان پست حتی از مرخصی استحقاقی هم محروم شده ایم و مانند عصر فراعنه استثمار شده ایم
و کسی از ما دفاع نمی کند ، نه وزیر ،نا مدیرعامل و نه مجلس

جناب رییس جمهوری به عمل کار براید
نه به .......
راست می فرمایید ؟؟؟؟!!!!
یا علی
احجاف ،تبعیض و بی عدالتی را از نظام پرداخت بردار و نظام هماهنگ و عادلانه پرداخت را جایگزین کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
پست چی محله ما فوق لیسانسه بعد میری اداره پست یه نفر پشت سیستم نشسته تا میخاد مشخصات رو وارد کنه که بسته رو پست کنی شب شده !! خیلی مسخره شده اداره پست . پست چی ها اندازه یه وانت کارتن و نامه بستن به ترک موتور و با لباسهای کهنه که معلومه چندسالی یه بار بهشون میدن و استهلاک زیادی هم دارن بنده های خدا
میگن مرخصی نداریم !! حقوق هم حداقل حقوق هست و مزایارو هم کش میرن مسئولین رده بالاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
به دلار ۲۸هزار تومنی هم پاسخ بدن؟ به دوران صد رحمت به روحانی نزدیک میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
" فرهنگ سود پرستی " مثل سرطان در ارکان تک تک افراد جامعه رسوخ کرده وهمه افراد به یک چیز واحد فکر می کنند : " سود من " "سود من" "سود من".......................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
ان شاء الله با کار جهادی و توکل بر خدا بتونید مشکلات رو حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
mohammad fakhri
۲۲:۰۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
آقای رییسجمهور لطفا ما مردم ایران را از گرسنگی نجات بده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
دولت اگر رسانه ی قوی و گسترده برای پاسخ ایجاد نکنه قطعا در این مبارزه جعل خبر و تزویر رسانه های معاند شکست خواهد خورد و کم کم همراهی مردم را از دست می‌دهد این خاصیت جنگ رسانه هاست. لذا در لحظه باید وزرا و دولت و مرتبطین پاسخ واضح و قانع کننده بدهند جنگ رسانه ها همزمان با جنگ اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
دولت باید درست کار کنه تا نتیجه رو مردم احساس کنن . وقتی مردم نتیجه رو ببینند دیگه به حرف به قول شما معاند گوش نمیدن
الان کسی به شما بگه پراید و سمند و ... بهتر از بنز و تویوتا هست باور میکنی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
چرا وزارت نفت از نامه محرمانه برای پنهانکاری استفاده کرده. بلافاصله ج بدبن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
سلام ،

کی به کارهایشان برسند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
ببین مردم گشنه هستن ماشینو گران تر شد سهمیه بنزین کم کردید اخه این چه وضع مدیریت هستش خداشاهده
آخرین اخبار