مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال برگزار شد

مراسم هم‌اندیشی و تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال با حضور مصطفی آجورلو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم هم‌اندیشی و تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال صبح امروز در هتل المپیک برگزار شد.

نصرالله عبداللهی. صمد مرفاوی، بهتاش فریبا، رضا رجبی، جواد قراب و دیگر پیشکسوتان استقلال در این مراسم حضور داشتند.

مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه استقلال با حضور در این مراسم با پیشکسوتان این باشگاه به خوش و بش پرداخت. خسرو حیدری از بازیکنان اسبق و مشاور فعلی آجورلو در این مراسم حضور داشت.

پویا امینی بازیگر تلویزیون و سینما، هادی طباطبایی و رضا عنایتی در این مراسم حضور داشتند.

پیشکسوتان باشگاه استقلال

جواد قراب پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیر جدیدی به باشگاه استقلال آمده است. او برای باشگاه استقلال آرامش به ارمغان آورده است. ایجاد آرامش از توانایی‌های آجورلو است. مدیرعامل جدید برای تیم زحمت زیادی می‌کشد. استقلال اکنون شرایطی دارد که سال‌ها آرزوی ما بوده است. جا دارد از نامداری و کمیته پیشکسوتان استقلال تشکر کنم که این مراسم را برگزار کردند. برگزاری این مراسم در کنار برخی از اعضای باشگاه استقلال بسیار شگفت انگیز است.

حضور آجورلو در مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مراسم حاضر شد.

مسعود معینی در سخنرانی خود در این مراسم گفت: پورحیدری در کسوت بازیکن و مربی توانست تنها کسی باشد که قهرمانی آسیا را به عنوان مربی و بازیکن تجربه کند.

از کسانی که این مراسم را برگزار کردند تا بعد از مدت‌ها دوستانمان را ببینیم، تشکر می‌کنم. خوشحالم فردی به استقلال آمده که نیازی به گفتن ندارد چه فرد توانمندی است. از طرف خودم و دوستانم خیر مقدم به آجورلو می‌گویم و امیدوارم موفق باشند. زمان ما رایکوف می‌گفت بازیکن و مربی ۲ ساعت باهم هستند. ۲۲ ساعت دیگر چه می‌شود؟ بازیکن باید این ساعات را به طور مناسب پر کند. آن‌هایی که نتوانند این خلا را به خوبی پر کنند، موفق نمی‌شوند.

فرامرز ظلی گفت: می‌خواهم از سجادی تشکر کنم. از زمان آجورلو باشگاه کمی سر و سامان گرفته است. از همه عزیزان تشکر می‌کنم که در اینجا حضور دارند و دست شما را می‌بوسم.

بهتاش فریبا در ادامه این مراسم گفت: ما به دنبال تاسیس یک تعاونی هستیم تا به پیشکسوتانی که مشکل دارند کمک کند. نامداری در جلسات ما بوده‌اند و امیدوارم آجورلو به ما کمک کنند تا این تعاونی تشکیل شود و گرفتاری بچه‌های پیشکسوت را حل کند. قول این کار را از آجورلو و نامداری گرفته‌ایم.

آجورلو

در ادامه مراسم مصطفی آجورلو، پرویز مظلومی، خسرو حیدری و محمد مومنی از خانواده مرحوم منصور پورحیدری تجلیل کردند.

سپس از خانواده غلامحسین مظلومی تقدیر به عمل آمد.

همچنین از خانواده عزت الله جانملکی تقدیر شد.

مراسم تقدیر از پیشکسوتان استقلال

مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال برگزار شد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار