بررسی مشکلات بهداشت و درمان لردگان و خانمیرزا با حضور وزیر بهداشت

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان‌ها با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین بامیری نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان‌ها با حضور دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: در دیدار با وزیر بهداشت تسریع در احداث و راه‌اندازی بیمارستان شهرستان خانمیرزا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های مردم مطرح شد.

بامیری ادامه داد: در این دیدار برای احداث شبکه بهداشت و درمان شهرستان خانمیرزا، ساخت و راه‌اندازی اورژانس ۱۱۵ شهر آلونی و ۱۱۵ ارمند، تجهیزات و راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی بخش خانمیرزا و نوسازی مرکز خدمات جامع سلامت روستای جوانمردی درخواست‌های جداگانه‌ای ارائه شد.


بیشتر بخوانید


بامیری اضافه کرد: طرح توسعه بیمارستان شهدای لردگان از ۲۲۰ تخت به ۳۳۰ تخت و ارتقای آی. سی. یو (ICU) و اتاق عمل این بیمارستان، لزوم تامین مسکن متخصصان در راستای افزایش رضایت‌مندی با هدف جذب و ماندگاری پزشکان، سخت‌گذر بودن بعضی از مناطق روستایی شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا و کمبود خودروی مورد نیاز از دیگر خواسته‌های مهم مطرح شده با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌شمار می‌رود.

او یادآور شد: در این نشست مشکلات دیگر بخش سلامت شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا شامل کمبود نیروی انسانی، پزشکان عمومی و متخصص و تأخیر در پرداخت معوقات، تامین منابع مالی برای خرید تجهیزات مورد نیاز مراکز خدمات جامع سلامت روان و لوازم آزمایشگاهی و احداث دانشکده پرستاری با توجه به تعداد قابل توجه پرستاران تشریح شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار