آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا

خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چندین هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

علاقه جرارد به هدایت ویلا

استیون جرارد علاقمند است که سرمربی استون ویلا شود و این باشگاه جاه طلب قرار است به طور رسمی با سرمربی رنجرز  تماسی داشته باشد.
علاوه بر جرارد، روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیکی هم علاقمند به کار در لیگ برتر و استون ویلا است.

هیچ مذاکره‌ای بین آرسنال و ولاهوویچ وجود ندارد

در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای بین نماینده دوسان ولاهوویچ مهاجم فیورنتینا و هیئت مدیره آرسنال در جریان نیست. توپچی‌ها از جمله باشگاه‌هایی هستند که وضعیت ولاهوویچ را دنبال می‌کننداما تا امروز هیچ پیشرفتی وجود نداشته است.

فیورنتینا برای فروش ولاهوویچ در ژانویه ۷۰/۸۰ میلیون یورو می‌خواهد. قرارداد او با این تیم سال ۲۰۲۳ تمام می‌شود.

پیشنهاد جدید بارسا به دمبله؛ پرداخت بر اساس عملکرد

به گزارش اسپورت، بارسلونا امیدوار است عثمان دمبله را با قراردادی جدید متقاعد کند در این تیم بماند. بر اساس این قرارداد دستمزد او به میزان دقایقی که او در تیم اصلی بازی کند، بستگی دارد.

با توجه به مشکلات مصدومیت دائمی این بازیکن فرانسوی، آبی اناری‌ها می‌خواهند حقوق پایه او را کاهش دهند، اما در عین حال به او این فرصت را می‌دهند که از طریق انواع پاداش‌های مربوط به بازی و عملکرد، درآمد بیشتری کسب کند.

تورنتو  در اندیشه خرید اینسینیه

همه نشانه‌ها حاکی از آن است که تورنتو علاقمند به جذب لورنزو اینسینیه مهاجم تیم ناپولی است. البته با توجه به اینکه آن‌ها یک فینال را پیش رو دارند هنوز چیزی به طور علنی اعلام نشده است.

هیچ تماسی بین منچستریونایتد و جانشینان احتمالی سولشر وجود ندارد

با گذشت سه روز از شکست در دربی، هنوز هیچ تماسی بین هیئت مدیره منچستریونایتد و سایر مربیان وجود نداشته است.

سولشر هنوز مورد حمایت بخش عمده‌ای از اعضای هیئت مدیره است. جوئل گلیزر تنها کسی است که می‌تواند وضعیت را تغییر دهد، اما هنوز هیچ نشانه‌ای برای تغییر وجود ندارد.

اینتر و ناپولی به دنبال هافبک کالیاری

به گزارش کالچو مرکاتو، اینتر و ناپولی به دنبال خرید ناهیتان ناندز، هافبک کالیاری هستند.

هر دو باشگاه می‌توانند در سال جدید پیشنهاد خود را برای این بازیکن ۲۵ ساله ارائه دهند، اما با توجه به این که قرارداد ناندز تا قبل از سال ۲۰۲۴ به پایان نمی‌رسد جذب او ارزان نخواهد بود.

کالیاری حدود ۳۰ میلیون یورو برای ناندز مطالبه خواهد کرد. او در حال حاضر ۱۳ بازی در تمام رقابت‌ها در این فصل برای این باشگاه انجام داده است.

ژاوی می‌تواند مسی را به بارسا بازگرداند

به گزارش مارکا، ژاوی می‌تواند لیونل مسی، فوق ستاره پاری سن ژرمن را سال ۲۰۲۳ به بارسلونا بازگرداند.

این بازیکن ۳۴ ساله تابستان امسال پس از ۲۱ سال حضور در نوکمپ به دلیل ناتوانی بارسا برای عقد قرارداد جدید این تیم را ترک کرد.

مسی پس از آن قراردادی ۲ ساله  با گزینه تمدید یک ساله با پاری سن ژرمن امضاء کرد، اما گفته می‌شود که ژاوی پس از منصوب شدن به عنوان سرمربی جدید بارسا می‌تواند هم تیمی سابق خود را متقاعد کند که به نوکمپ بازگردد.

لاکازت همچنان به دنبال اتلتیکو است

طبق ادعای La Razon، الکساندر لاکازت همچنان علاقمند است در ماه ژانویه به اتلتیکو مادرید نقل مکان کند.

مهاجم آرسنال تابستان ۲۰۲۲ بازیکن آزاد می‌شود، اما ممکن است در پنجره بعدی فروخته شود، زیرا توپچی‌ها به دنبال دریافت مبلغی بابت انتقال او هستند.

رقابت یووه و رم برای زکریا

به نقل از کالچو مرکاتو، یوونتوس و رم در بازار نقل و انتقالات برای جذب دنیس زاکاریا، ستاره بوروسیا مونشن گلادباخ، با هم رقابت خواهند کرد.

ژوزه مورینیو شدیداً هوادار این هافبک ۲۴ ساله است که قرار است تابستان آینده بازیکن آزاد شود و از رم می‌خواهد که در بازار زمستان تلاش کند تا او را به خدمت بگیرد.

با این حال، یوونتوس هم علاقمند به زکریا است واو را به عنوان جایگزینی برای اکسل ویتسل از بوروسیا دورتموند می‌بینند.

علاقه نیوکاسل به جذب دروازه بان لاتزیو

به گزارش سان، توماس استراکوشا، دروازه بان لاتزیو مورد توجه نیوکاسل یونایتد قرار گرفته است.

نیوکاسل در آستانه پنجره نقل و انتقالات ژانویه استعدادیابانی را برای تماشای عملکرد این بازیکن ۲۶ ساله به ایتالیا فرستاده است.

قرارداد فعلی استراکوشا با لاتزیو تابستان آینده به پایان می‌رسد.

یووه به دنبال خریداری برای رمزی

یوونتوس به دنبال خریداری برای آرون رمزی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است و غول‌های سری آ امیدوارند تیمی در لیگ برتر برای این ملی پوش ولزی پیدا شود.

صحبت‌هایی از بازگشت این بازیکن ۳۰ ساله به فوتبال بریتانیا مطرح شده است و گفته می‌شود اورتون و نیوکاسل از جمله مشتریان او هستند.

برنامه رئال مادرید برای خرید کسیه

به گزارش ال ناسیونال، رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای جذب فرانک کسیه، هافبک میلان است.

بارسلونا به عنوان مشتری اصلی جذب این بازیکن ۲۴ ساله تلقی می‌شد، اما ژاوی  سرمربی جدید آنها، علاقه‌ای به این بازیکن ندارد.

رئال در حال حاضر آماده است تا کسیه را جذب کند، او در صورت تمایل می‌تواند در ماه ژانویه با این باشگاه مذاکره و حتی پیش قرارداد امضاء کند.

تمدید قرارداد فالکائو با رایوایکانو

طبق گزارش COPE، رایو وایکانو قرار است قرارداد رادامل فالکائو را به مدت یک سال تمدید کند.

این بازیکن ۳۵ ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با این باشگاه اسپانیایی قرارداد امضاء کرد و با زدن ۵ گل در ۸ بازی اول خود، محبوب هواداران شد.

فالکائو به طور شفاهی با تمدید قرارداد فعلی خود تا سال ۲۰۲۳ موافقت کرده و قرار است این خبر در هفته‌های آینده رسما اعلام شود.

نیوکاسل با شوله تماس گرفت

نیکلاس شوله مدافع بایرن مونیخ به عنوان هدف جدید مالکان بلندپرواز نیوکاسل مطرح شده است.

نیوکاسل که تازه صاحب مالکان ثروتمندی شده است می‌خواهد در بازار نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد که شوله یکی از آن‌ها است.

سائول در چلسی خواهد ماند

به گزارش تلگراف، سائول نیگوئز با وجود مشکلات اولیه اش در انگلیس، دوران قرضی خود را در چلسی به طور کامل سپری خواهد کرد.

شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه آبی‌ها به دنبال فسخ قرارداد قرضی با این بازیکن اتلتیکو مادرید است، اما هافبک ملی پوش اسپانیایی در استمفوردبریج باقی خواهد ماند.

بارسا می‌تواند استرلینگ را جذب کند

خبر‌هایی درباره انتقال رحیم استرلینگ از منچسترسیتی به بارسلونا مطرح است و پپ گواردیولا پذیرفته است که غول‌های لالیگا می‌توانند او را جذب کنند.

او به موندو دپورتیوو گفته است: اگر بارسلونا به هر یک از بازیکنان ما علاقمند باشد، من مطمئن هستم که آن‌ها می‌توانند آن‌ها را جذب کنند. 

مارسیال در فهرست خرید یووه

آنتونی مارسیال بازیکن فرانسوی منچستریونایتد در فهرست خرید یوونتوس قرار دارد. بیانکونری‌ها در صورت ناکامی در خرید دوسان ولاهوویچ ستاره فیورنتینا به سراغ چند گزینه دیگر از جمله مارسیال خواهند رفت.مائورو ایکاردی، داروین نونز و الکساندر لاکازت هم در رادار یووه هستند.

برنامه مادرید برای خانه تکانی تابستانی

به گزارش اسپورت، رئال مادرید قصد دارد تعداد زیادی از بازیکنان خود را در تابستان بفروشد تا سرمایه نقل و انتقالات خود را افزایش دهد.

قرارداد‌های گرت بیل، ایسکو و مارسلو به پایان رسیده و آن‌ها از رئال جدا خواهند شد، در حالی که این تیم همچنین امیدوار است ادن هازارد و لوکا یوویچ را که در برنابئو ناامیدکننده بوده اند، بفروشد.

مادرید به دنبال فدریکو کیزا

به گزارش ال ناسیونال، رئال مادرید در حال آماده شدن برای جذب فدریکو کیزا، بازیکن فیورنتینا است.

قرارداد قرضی ۲ ساله این مهاجم با یوونتوس در پایان فصل به اتمام می‌رسد، اگرچه مذاکرات بین کیزا و یوونتوس برای دائمی کردن این انتقال ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار