حسن زاده: صحبت‌های اسکوچیچ بی پایه و اساس بود

رضا حسن زاده در حاشیه دیدار پیشکسوتان ۲ تیم استقلال و پرسپولیس صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

رضا حسن زاده پیشکسوت فوتبال استقلال در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه دیدار پیشکسوتان ۲ تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دربی همیشه جذابیت‌های خود را دارد، از نونهالان گرفته تا پیشکسوتان حس و حال خود را دارد و مردم همیشه از این بازی‌ها استقبال می‌کنند. نتیجه برای ما اصلا مهم نیست همین که توانستیم یک بار دیگر هم را ببینیم و تجدید خاطره کنیم برای ما بسیار با ارزش است. یاد گذشته‌ها را زنده کردیم و همانطور که در زمین با یکدیگر بحث و دعوا می‌کردیم در زمین به یکدیگر احترام هم می‌گذاشتیم همه این‌ها خوبی‌ها ورزش است برای زمانی که سن بازیکنان بالا می‌رود.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص رفتار اسکوچیچ و صحبت‌های او درباره بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: من از صحبت‌های اسکوچیچ که گفته بود بازیکنان ایران تاکتیک پذیر نیستند ناراحت شدم چرا که یک تیم زمانی می‌تواند تاکتیک مربی را به خوبی در زمین اجرا کنند که حداقل ۱۰ روز کنار هم تمرین کرده و هماهنگ باشند. در حال حاضر فوتبال ایران را نگاه کنید می‌بینید امروز تیم ملی تنها با خلاقیت خود بازیکنان است که به گل می‌رسیم و می‌توانیم برابر حریفان خوب بازی کنیم و بحث تاکتیک در تیم ملی وجود ندارد. بحثی که اسکوچیچ آن را شروع کرد بحث بیهوده‌ای بود.

او افزود: شاید تنها مهدی طارمی نبوده که از حرف‌های اسکوچیچ ناراحت شده است. مهدی طارمی ناراحتی خود را بروز داد، ولی بقیه بازیکنان این ناراحتی خود را بروز ندادند. به هر حال امیدوارم بازیکنان تیم ملی بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند و پیروزی از زمین خارج شوند. بازیکنان تیم ملی نباید لبنان را دست کم بگیرند و بهترین بازی خود را انجام دهند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
حالا خود استقلال چیه که پیشکسوتهاش باشند و در هرموردی دخالت میکنند و شما هم نشر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد موسی زاده
۱۰:۵۰ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
این بازیکنان فوتبال ایران خیلی مغروران وقتی یک مربی خوب نتیجه میگیرد می خواهند او را خراب کنند اگر نتیجه نمی گرفت چه می کردند من به علی دایی خیلی افتخار مکنم ولی آدم پخته ای نیست این حسن زاده که کمی فوتبال بلده درست ولی نباید به شعور مردم توهین کند ما که مردم عادی هستیم می فهمیم کار مربی درست است یک سر و گردن از شما بالاست نتیجه شماها را در اوج قدرت دیده ایم لطفا پا از گلیم دراز نکنید تا مردم این شروع خوب حداقل لذت ببرند لطفا در این زمان تورمی به فک شادی مام فکر کن حسن زاده محتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
اسکو عین واقعیت را گفته ایرانی ها کلا در کارگروهی ضعیف هستند و به همین علت به قعر جهنم خاهند شتافت اگر اصلاح نکنند خود را وبه حرف اینا همینطور گوش بدن هم اونا به جهنم میرن و یکسری هم باخود میبرن حرافها
آخرین اخبار