سفر استاندار قم به شهرستان کهک

شاهچراغی در سفر به کهک بر توسعه گردشگری مذهبی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سید محمدتقی شاهچراغی،استاندار قم امروز جمعه در سفر خود به شهرستان کهک که با همراهی برخی مدیران استانداری صورت گرفت، با اشاره به لزوم عمل به تکالیف اجرایی و خدمت به مردم گفت: توسعه زیرساخت‌ها، رفع موانع و ایجاد ادارات در شهرستان شهیدپرور کهک باید بیش‌ازپیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

او با اشاره به موقعیت گردشگری کهک و حضور گردشگران در این شهرستان افزود: باید از این ظرفیت در زمینه توسعه گردشگری مذهبی بهره برداری شود و در کنار آن مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر نیز مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

استاندار قم موضوع راه دسترسی و خدمات بهداشت و درمان در سطح شهرستان کهک را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: برای بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌های عملی در این زمینه ها برگزاری نشست هم اندیشی با شورا‌ها و دهیاری‌های این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

شاهچراغی با تاکید بر ضرورت اقناع سازی و اطلاع رسانی اهمیت فرآیند واکسیناسیون در مقابله با ویروس کرونا در تمام استان ادامه داد: در راستای ترویج واکسیناسیون در سطح شهرستان‌ها مدیران مرتبط با جدیت پیگیر امور باشند.

استاندار قم با بیان ضرورت احصای مشکلات و موانع توسعه شهرستان تازه تاسیس کهک تصریح کرد: مدیران استان و شهرستان کهک تمام توان خود را برای رفع این موانع به کار ببرند.

در این برنامه یک روزه که با غبارروبی مزار شهدای والامقام گلستان شهدای کهک و ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان آغاز شد، مسائل مربوط به گردشگری مذهبی، راه‌های دسترسی، توسعه روستا‌ها و بوم‌گردی، ایجاد مراکز آتش نشانی و موضوع گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل (ع) مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار