ساخت محصولات لوکس خاویار با قطعات بازیافتی خودروهای تسلا

شرکت لوکس خاویار، با قطعات بازیافتی یکی از خودرو‌های تسلا؛ یک آیفون ۱۳ پرو و مجسمه ایلان ماسک را ساخت.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ شرکت لوکس روسی Caviar که به تولید نسخه‌هایی لوکس و منحصر به فرد از دستگاه‌های الکترونیکی شناخته می‌شود، در اقدامی جدید، نسخه ویژه‌ای از آیفون ۱۳ پرو و مجسمه‌ای از ایلان ماسک را با استفاده از قطعات بازیافتی خودرو تسلا، ساخت.

آیفون لوکس با قطعات تسلا

آیفون ۱۳ پرو جدید که Tesla Electro نامگذاری شده است، قابی از جنس تیتانیوم با پوشش PVD مشکی دارد. مواد سازنده پنل آلومینیومی این آیفون جدید از بدنه تسلا مدل ۳ گرفته شده و حکاکی‌هایی از ایلان ماسک، لوگو تسلا و خود خودرو روی آن وجود دارد. طبق معمول همیشه، خاویار فقط ۹۹ دستگاه از این آیفون ۱۳ پرو را خواهد ساخت که قیمت پایه آن از ۶۷۶۰ دلار آغاز می‌شود.

آیفون 13 پرو لوکس

آیفون 13 پرو لوکس

آیفون جدید خاویار

آیفون جدید خاویار

مجسمه طلا نشان ایلان ماسک

سردیس ایلان ماسک هم روی پایه‌ای از جنس سنگ مرمر سیاه قرار دارد که دو پلاک طلایی روی آن دیده می‌شود. علاوه بر نام ماسک، شماره سریال مجسمه‌ها هم روی پلاک‌ها حک شده اند. خاویار از این مجسمه فقط ۲۷ عدد خواهد ساخت. این مجسمه از قطعات ذوب شده تسلا ۳ ساخته شده که شامل کاپوت، در‌ها و پنل‌های دیگر خودرو است. خاویار این مجسمه را ۳۲۲۰ دلار قیمت گذاری کرده است.

مجسمه ایلان ماسک

مجسمه ایلان ماسک

سردیس ایلان ماسک

آیفون ۱۳ پرو و سردیس ماسک، در وب سایت Caviar، باعنوان مجموعه Visionaries برای فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در این مجموعه محصولات دیگری مثل مجسمه نیم تنه استیو جابز (۱۶۸۰ دلار) و گوشی آیفون ۱۳ پرو ساخته شده براساس مدیرعامل فقید اپل (۶۹۸۰ دلار) نیز وجود دارد که طراحی‌های خاص و منحصر به فردی را ارائه می‌کنند.

گفتنی است که خاویار به تازگی آیفون ۱۳ پرو جدیدی را رونمایی کرد که از دندان واقعی دایناسور تی رکس در ساخت آن استفاده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.