دستگیری آدم ربا بعد از چهار سال در کرمانشاه/کشف ۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی در شهر کرمانشاه خبر داد که از چهار سال قبل به دنبال ربودن زنی ۳۷ ساله تحت تعقیب قضائی قرار داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا آمویی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع یک مورد آدم ربایی در سال ۱۳۹۶ که مردی حدود ۴۰ ساله با تهدید سلاح سرد اقدام به ربودن زنی ۳۷ ساله کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در آن سال و تنها ساعتی پس از این اقدام، زمانی که آدم ربا عرصه را با حضور ماموران پلیس بر خود تنگ دید، با رها کردن زن ربوده شده اقدام به فرار کرد.

آمویی افزود: با این حال تلاش ماموران برای دستگیری عامل آدم ربایی ادامه داشت تا اینکه با بدست آمدن سرنخ‌هایی مشخص شد وی در یکی از محلات شهر کرمانشاه حضور دارد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه در ادامه و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و ردیابی این فرد شده و در عملیاتی حساب شده پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه شکست در خواستگاری انگیزه این فرد برای آدم ربایی بوده است، از معرفی او به دستگاه قضائی خبر داد .

کشف ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ بسته توتون ۵۰ گرمی قاچاق

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ بسته توتون ۵۰ گرمی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود مقدار زیادی توتون قاچاق در یکی از انبار‌های شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی این انبار در شهرک "دولت آباد" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ بسته توتون ۵۰ گرمی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

سردار جاویدان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف کفش قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۵۶۰ جفت کفش قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

حیدر حق‌جویان افزود: ماموران ایستگاه بازرسی «ملندر» پاوه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۵۶۰ جفت کفش قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و در این راستا راننده دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف لوازم خانگی قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۱۲ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

ایمان مرادی افزود: ماموران انتظامی روانسر حین گشتزنی به ۲ دستگاه خودرو پژو تاکسی مشکوک و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروها، ۱۲ دستگاه لوازم خانگی شامل هفت دستگاه زودپز و پنج دستگاه آبمیوه گیری قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

 مرادی از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

 ۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

جلیل سلطانی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در یکی از تالار‌های پذیرایی شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی تالار مذکور واقع در جاده سنندج شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 سلطانی افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار