بیغم: جابری اجازه بازی به بازیکن خارجی ما را نداد / تماشاگران حاضر در سالن از اقوام اعضای تیم بودند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره تساوی این تیم برابر گیتی پسند اصفهان و حواشی این بازی در هفته نهم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

حمید بیغم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر گیتی پسند اصفهان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: شب گذشته تیم ما برابر گیتی پسند اصفهان بازی بسیار سختی داشت. گیتی پسند باشگاه بسیار بزرگی است و از بازیکن و مربی بسیار خوبی بهره می‌برد. با توجه به این که ما این فصل فرهاد فخیم را به خاطر آسیب دیدگی از دست دادیم و حمید احمدی را هم به علت ۴ اخطاره بودن در اختیار نداشتیم، کارمان برابر گیتی پسند بسیار سخت شد. در هر صورت بازیکنانم در بازی با گیتی پسند با تمام وجودشان بازی کردند و به نظر من نتیجه خوبی کسب کردیم. به اعتقاد من تیم ما خیلی بهتر از گیتی پسند بازی کرد؛ زیرا از نظر مسائل فنی و ایجاد موقعیت نسبت به گیتی پسند خیلی بهتر بود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: زمانی که بازی با نتیجه یک - یک در جریان بود، بیشتر موقعیت‌های بازی در اختیار ما قرار داشتند. متاسفانه در ۲ ضد حمله، دروازه تیم ما باز شد. من قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم به خاطر این که گیتی پسند از بازیکنان بزرگی برخوردار است، حق هیچ اشتباهی ندارند؛ زیرا آن‌ها از کوچکترین موقعیت به خوبی استفاده کرده و می‌توانند دروازه تیم‌ها را باز کنند که در ۲ ضد حمله از این تیم گل خوردیم. خدا را شکر بازیکنانم خیلی خوب به بازی برگشتند و توانستیم نتیجه بازی را مساوی کنیم.

بیغم درباره بازی نکردن داسیلوا، بازیکن خارجی این تیم برابر گیتی پسند بیان کرد: یک زمانی می‌گفتند که فدراسیون فوتبال با فوتسال یکی است و هیچ تفاوتی بین این ۲ رشته وجود ندارد. بعد از آن دیدیم که گفتند در فوتبال نمی‌توانیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم که به تبع آن هم فوتسال از وجود بازیکن خارجی منع شد. حالا که ورود بازیکنان خارجی به فوتبال آزاد شده، همچنان می‌بینیم که این قانون برای فوتسال به خوبی رعایت نشده است. آخر ما نفهمیدیم که با فدراسیون فوتبال یکی هستیم یا خیر. چندی پیش بود که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به باشگاه‌های فوتسال اعلام کرد که می‌توانیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم. به همین دلیل ما هم بلافاصله کار‌های نامه نگاری و صدور روادید را انجام داده و توانستیم کارت بازی داسیلوا را بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بیان کرد: کار‌ها به خوبی در حال طی شدن بودند که یک مرتبه روز پنجشنبه جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال با باشگاه ما تماس گرفت و اعلام کرد که ما نمی‌توانیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم. جابری اعتقاد داشت که دبیر کل فدراسیون فوتبال باید مجوز استفاده از بازیکن خارجی را به او ابلاغ کند که ما هم به او گفتیم این مجوز توسط خود فدراسیون فوتبال صادر شده است. اگر آن‌ها اجازه نمی‌دادند، ما نمی‌توانستیم کارت بازی داسیلوا را بگیریم. حتی ما برای بازی بعد هم نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. آیا می‌توانیم از داسیلوا استفاده کنیم یا خیر. به هر حال من هنوز دلیل بازی نکردن او را نمی‌دانم.


بیشتر بخوانید


بیغم افزود: فکر می‌کنم مدیرعامل باشگاه بهتر بتواند راجع به این موضوع صحبت کند. جابری به ما گفت که تمام کار‌های مربوط به بازی داسیلوا به خوبی انجام شده اند، اما تا دبیر کل فدراسیون فوتبال به او نامه نزند فعلا ما نمی‌توانیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره حضور تماشاگران مس در سالن شهید پورشریفی که با اعتراض شدید مسئولان گیتی پسند مواجه شد نیز گفت: در تمام سالن‌های ایران حداقل حدود ۲۰ نفر تماشاگر همیشه در سالن حضور دارند. این تماشاگران بیشترشان جزء فامیل‌های اعضای تیم هستند و از مردم عادی نیستند. روز گذشته وقتی تماشاگر در سالن حضور پیدا کرد، بلافاصله عوامل برگزاری مسابقه هواداران را از سالن خارج کردند. به نظر من حق با باشگاه گیتی پسند بود و ما هم به خاطر اعتراض آن‌ها تماشاگران را از سالن خارج کردیم. امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود تا بتوانیم دوباره از وجود هواداران در سالن مسابقه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
با علی بی غم ستاره رپ شهر نسبتی نداره؟
آخرین اخبار