برای حضور درلیگ برتر فوتبال برنامه داریم

مدیر اجرایی باشگاه ایمان سبز شیراز گفت: باشگاه ما در تمام رده‌های پایه فوتبال درلیگ برتر ودسته یک کشور تیم دارد و هم اینک هم برای حضور تیم بزرگسالان در لیگ برتر برنامه داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،عباس زارع مهذبیه مدیراجرایی باشگاه ایمان سبز شیراز بیان کرد: ابتدا می خواستیم امتیاز لیگ دسته یک را خریداری کنیم اما زمان کمی تا شروع این رقابت مانده بود از این رو تصمیم گرفتیم امتیاز دسته دوم را بخریم.

او تصریح کرد: به دنبال شکوفایی استعدادهای استان فارس هستیم برای همین هم در تیم بزرگسالان را بازیکنان بومی تشکیل می دهند که برای تقویت آن هم چند بازیکن خوب استان های دیگر و فارس را که سابقه بازی در لیگ دسته یک دارند به خدمت گرفته ایم اما کارت بازی آن ها برای هفته دوم صادر می شود.

کاپیتان سابق تیم برق شیراز که دیگر نامی از این تیم ۷۵ ساله نیست، ادامه داد: بیژن غلامی سرمایه گذار باشگاه تاکنون میلیارد ها تومان برای فوتبال و جوانان فارس هزینه کرده است وهیچ چشمداشتی هم ندارد.

کمبود زمین چمن در شیراز 

زارع مهذبیه ادامه داد: انتظار می رود مشکلات اداری برای ورزشگاهی که در حال ساخت است  و چمن آن کاشته شده  رفع شود تا هر چه زودتر مسابقات و تمرین ما در این ورزشگاه برگزار شود و یک زمین فوتبال با کیفیت به شیراز که در این امر با کمبود مواجه است، اصافه شود.

مدیراجرایی باشگاه ایمان سبز شیراز افزود: سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه ایمان سبز را غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال ایران بر عهده دارد و محمد عباسی، داریوش صبوری، فرزین زارع،علی پیروانی، صمد کیانی کادر فنی را تشکیل می دهند و حجت الله رنجبر هم پزشک تیم بوده و تمرینات تیم هم حدود ۳۵ روز است که آغاز شده است.      

به آینده این تیم خوشبین هستم 

او اضافه کرد: با هم افزایی که در بین مجموعه باشگاه، بازیکنان و کادر فنی وجود دارد به آینده تیم بسیار خوبین هستیم واز بیژن غلامی سرمایه گذار، مهدوی یار مدیر عامل و دیگر دست اندکاران همچون جمال آبادی، مسعود صالحی، صدرا حافظی، محسن تمدن و امین فتحی که برای سربلندی باشگاه تلاش می کنند، سپاسگزاریم.

قائم مقام سابق باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز نیز درمورد جدایی از این باشگاه اظهار کرد: حدود چهارماه پیش به دلیل شرایط جسمانی که داشتم پس از چهارسال از این باشگاه جدا شدم و خوشحالم که تیم فجرپس ازهشت سال به سطح اول فوتبال ایران بازگشت.

او گفت: طی چهارسالی که درخدمت این باشگاه بودم سه فصل آن با مشکلات مالی فراوانی مواجه بودیم اما درفصل چهارم با حمایت فرمانده سپاه فجرتوانستیم شرایط بهتری داشته باشیم وبا تلاش مدیرعامل باشگاه وعلی اصغر کلانتری سرمربی تیم با صعود به لیگ برتر خستگی از تنمان خارج شد.

تیم ایمان سبز شیراز در گروه دوم مسابقات فوتبال دسته دوم که باشرکت ۱۴ تیم برگزار می شود،حضور دارد.

نماینده فارس در دسته دوم در نخستین بازی یکشنبه ۲۳ آبان ماه در ماهشهر به مصاف تیم خلیج فارس این شهرمی رود.

رقابت های فوتبال دسته دوم کشور در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی ۲ تیم اول جدول هر گروه راهی دسته یک  خواهند شد و تیم های دوم هم در مرحله حذفی به مصاف هم خواهند رفت تا چهره سومین تیم صعود کننده به دسته یک مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار