تداوم عملیات لایروبی شبکه فاضلاب در شهر چمران

مدیر اداره آب و فاضلاب شهر چمران گفت: عملیات لایروبی شبکه فاضلاب از اوایل پاییز امسال آغاز شده و تا لایروبی کامل شبکه ادامه دارد.

شیخاچی مدیر اداره آب و فاضلاب شهر چمران از توابع شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آغاز عملیات لایروبی شبکه فاضلاب از اوایل پاییز امسال و تداوم آن تا لایروبی کامل شبکه گفت: شبکه فاضلاب این شهر چمران از قبیل؛ خطوط انتقال و خطوط جمع آوری عمری بالای ۵۰ سال دارد و دچار فرسودگی است.

او افزود: همچنین خطوط جمع آوری و انتقال جهت جمعیت کمتر از ۱۰ هزار نفر طراحی شده بود و هم اکنون جمعیت حدود ۴۰ هزار است، بنابراین ایجاد مشکلاتی در سیستم دفع فاضلاب دور از انتظار نیست، البته علیرغم کمبود‌ها مجموعه آب و فاضلاب چمران با همه توان در زمینه نیروی انسانی و حداقل امکانات لجستیکی، در حال خدمت به شهروندان است.

شیخاچی اظهار داشت: همچنین به منظور آمادگی زمستانه برنامه‌های بسیار خوبی از قبیل؛ لایروبی شبکه فاضلاب که از محل اعتبارات جاری و داخلی انجام شده است که هم اکنون نیز ادامه دارد، همچنین افزایش توان تاسیسات دفع فاضلاب و بازسازی تلمبه خانه مرکزی فاضلاب با همکاری و عنایت مدیرعامل و معاونت بهره برداری آب و فاضلاب خوزستان، از جمله اقدامات انجام شده طی ۳ ماه اخیر به شمار می‌رود.

مدیر آب و فاضلاب شهر چمران تصریح کرد: اگرچه خدمات ما در حد شأن و منزلت شهروندان و ساکنان این شهر نیست، اما سعی می‌کنیم با همین داشته‌های اندک خالصانه در خدمت شما مردم و شهروندان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.