فرماندار جدید تنگستان معرفی شد/ استاندار بوشهر: شعار ما در این استان اتحاد و انسجام است

استاندار بوشهر احمد لطفی را به عنوان فرماندار تنگستان معرفی و از خدمات عبدالحسن رفیعی پور تجلیل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در مراسم تکریم و معرفی فرمانداران تنگستان توجه به اشتغال و درآمدزایی در شهرستان تنگستان را یکی از برنامه‌های مهم دانست و گفت: این شهرستان از ظرفیت‌های مهم در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، تجارت دریایی، دریانوردی، گردشگری و پرورش آبزیان برخوردار است که استفاده از این قابلیت‌ها برای اشتغال ساکنان این سرزمین به‌ویژه روستاییان مورد توجه ویژه قرار دارد.

او هدف آمریکا را ضربه زدن به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی و درآمدزایی دانست و افزود: آمریکا اهداف خود را در سرزمین‌های سوریه، عراق و افغانستان اجرایی کرد، ولی نتوانست این ترفند و توطئه‌ها را در سرزمین ایران اسلامی محقق کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: خنثی شدن ترفند‌های آمریکا و ایادیش در ایران اسلامی به سبب وجود رهبری آگاه، حکیم، دانشمند و هوشمند همراه با مردم و ملت انقلابی، جهادی و ولایت‌مدار است.

محمدی‌زاده امنیت و آسایش امروز جامعه اسلامی را حاصل تلاش‌های دستگاه‌های مختلف با همراهی مردم دانست و افزود: اکنون ایران اسلامی با توانمندی، اقتدار و صلابت به جزیره ثبات و آرامش تبدیل شده است و جنگ اقتصادی دشمن هم به شکست می‌انجامد و تبدیل به پیروزی و استقلال اقتصادی ایران اسلامی می‌شود.

او، اتحاد و همدلی در تنگستان را یکی از ویژگی مهم این شهرستان دانست و عنوان کرد: شعار ما در استان بوشهر اتحاد، همدلی و انسجام است که این مهم زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه را فراهم می‌کند.

استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات ۳ ساله عبدالحسن رفیعی‌پور، احمد لطفی را  به عنوان فرماندار تنگستان معرفی کرد.


بیشتر بخوانید


محمدی‌زاده ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی فرماندار، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس، اعضای شورای شهر و شهرداران تنگستان شاهد عملیاتی شدن ظرفیت‌های صنعتی، اقتصادی، کشاورزی، گردشگری و پرورش آبزیان این شهرستان در ابعاد گوناگون باشیم.

او پرورش آبزیان و اقتصاد دریا محور را یکی از برنامه‌های مهم در شهرستان‌های ساحلی استان بوشهر برشمرد و عنوان کرد: در زمینه پرورش آبزیان بیش از ۵۰ هزار هکتار اراضی غیرقابل کشاورزی، از تنگستان تا دشتی برای پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو شناسایی شده است که زمینه سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغال را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.