راهیابی بانوی مهابادی به مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی

بانوی مهابادی با کسب عنوان برگزیده مرحله منطقه‌ای، جواز حضور در مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در بخش ملی کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، افسانه بازیار مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد اظهار کرد: آیین پایانی مرحله منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در محل "عمارت‌خانه پدری" استان یزد برگزار و برگزیدگان در سه بخش «ملی»، «آیینی‌سنتی» و «قصه‌گویی با زبان اشاره» معرفی شدند.

بازیار افزود: بر این اساس در بخش ملی، "چیمن حیدری" از مهاباد با قصه «باد سام» عنوان برگزیده گروه مردان و زنان را کسب کرد و راهی مرحله نهایی در بخش ملی این جشنواره شد.

وی ادامه داد: برگزیدگان نهایی بخش ملی نیز در مراسم پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری که به دبیری "محمد گودرزی دهریزی" و همزمان با شب یلدای ۱۴۰۰ برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

هفته گذشته نیز "افسانه بازیار" مربی و مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک مهاباد جواز حضور در بخش بین‌الملل بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون را کسب کرده بود.

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد از فعال‌ترین مراکز آذربایجان غربی هستند که همواره رتبه‌های برتر مسابقات ملی و بین المللی را در بخش‌های مختلف نقاشی، عکاسی و دیگر بخش‌های هنری را کسب می‌کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.