جذاب‌ترین مسابقات فوتبال در دهه‌ی اخیر

سایت نود MIN با انتشار تصویری به جذاب‌ترین مسابقات فوتبال در دهه‌ی اخیر اشاره کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت نود MIN با انتشار تصویری در فضای مجازی به جذاب ترین مسابقات فوتبال در دهه ی اخیر اشاره کرد که در این لیست نام دیدار های مهم و حساسی به چشم می خورد. دیدار هایی از حساسیت های خاصی برخوردار بوده است.

بارسلونا - چلسی

این دیدار یکی از حساس‌ترین دیدار‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که تیم فوتبال چلسی با پیروزی مقابل بارسلونا به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان راه پیدا کرد و قهرمان این مسابقات در سال ۲۰۱۲ شد. این دیدار در رتبه دهم این لیست قرار گرفت.

 

بارسلونا - چلسی

لیورپول - بارسلونا

این ۲ تیم در سال ۲۰۱۹ در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. در بازی رفت تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه ۳ بر صفر مقابل لیورپول به پیروزی رسید، اما در بازی برگشت تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه خانگی خود موفق شد تیم فوتبال بارسلونا را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد و به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. تیم فوتبال لیورپول توانست در دیدار پایانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال تاتنهام را شکست دهد و قهرمان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹ شود. دیدار این ۲ تیم در رده نهم این لیست قرار گرفته است.

لیورپول - بارسلونا

هلند - اسپانیا

تیم‌های ملی فوتبال هلند و اسپانیا در چارچوب دیدار‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی فوتبال هلند موفق شد با نتیجه ۵ بر یک تیم ملی فوتبال اسپانیا را در هم بکوبد. تیم ملی هلند در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ مقام سومی را کسب کرد. دیدار این ۲ تیم در رده هشتم لیست قرار دارد.

هلند - اسپانیا

بارسلونا - رئال مادرید

رده هفتم این لیست به یکی از برترین الکلاسیکو‌های اخیر تعلق گرفت. الکلاسیکویی که شاید برای طرفداران تیم فوتبال رئال مادرید پایان خوشی نداشت. این الکلاسیکو در سال ۲۰۱۷ و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تیم فوتبال بارسلونا توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم رئال مادرید را شکست دهد. گل سوم تیم بارسلونا را لیونل مسی به ثمر رساند و تیمش را در یک الکلاسیکوی دیگر پیروز کرد.

بارسلونا - رئال مادرید

منچسترسیتی - تاتنهام

رده ششم این لیست به یک دیدار تمام انگلیسی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تعلق گرفت. تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و تاتنهام در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که تیم فوتبال منچسترسیتی توانست تیم فوتبال تاتنهام را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد، اما با توجه به نتیجه بازی دور رفت تیم فوتبال تاتنهام به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. در این دیدار یکی از گل‌های تیم فوتبال منچسترسیتی با اعلام کمک داور ویدیویی مردود شد و گل تیم فوتبال تاتنهام که به دست بازیکن خود برخورد کرد و به داخل دروازه تیم فوتبال منچسترسیتی رفت، درست اعلام شد. این دیدار در سال ۲۰۱۹ برگزار شد و تیم تاتنهام موفق شد به فینال مسابقات راه پیدا کند، اما در دیدار پایانی مقابل تیم فوتبال لیورپول شکست خورد و نایب قهرمان شد.

منچسترسیتی - تاتنهام

تاتنهام - آژاکس

تیم‌های فوتبال تاتنهام و آژاکس در سال ۲۰۱۹ و در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم فوتبال آژاکس بود که تاتنهامی‌ها با درخشش لوکاس مورا به بازی برگشتند و بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند و به فیتال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند، اما در دیدار نهایی مقابل تیم فوتبال لیورپول بازی را واگذار کردند.

تاتنهام - آژاکس

بارسلونا - بایرن مونیخ

تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۰ و در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که تیم فوتبال بایرن مونیخ توانست با نتیجه پرگل ۸ بر ۲ تیم فوتبال بارسلونا را در هم بکوبد. تیم فوتبال بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۰ قهرمان شد. این ۲ تیم همیشه رقابتی دیرینه با هم داشتند، که همین موضوع باعث می‌شود حساسیت دیدار های این ۲ تیم با یکدیگر افزایش پیدا کند.

بارسلونا - بایرن مونیخ

منچسترسیتی - کوئینز پارک رنجرز

هفته پایانی لیگ برتر انگلیس در حالی برگزار شد که همه از منچسترسیتی به عنوان بخت نخست قهرمانی نام می‌بردند. این تیم پیش از دیدار پایانی خود با ۸۶ امتیاز و تفاضل گل ۶۳ صدرنشین لیگ بود. منچستریونایتد نیز هم امتیاز با سیتی و تفاضل گل ۵۵ در رده دوم قرار گرفته بود. سیتی در ورزشگاه خانگی خود میزبان کوئینز پارک رنجرز بود که خطر سقوط را احساس می‌کرد. یونایتد نیز در خانه ساندرلند میهمان این تیم بود. این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم فوتبال کوئینز پارک رنجرز بود تا اینکه در دقیقه ۹۲ ادین ژکو گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و سرخیو آگوئرو ۲ دقیقه بعد گل سوم سیتی را زد تا این تیم در دقیقه ۹۴ قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

منچسترسیتی - کوئینز پارک رنجرز

بارسلونا - پاری سن ژرمن 

این دیدار در رده دوم لیست قرار دارد و یکی از بازی‌هایی است که همه هواداران فوتبال از آن بازی لذت بردند. تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند. در بازی دور رفت بارسایی‌ها با نتیجه ۴ بر صفر شکست خوردند، اما در بازی دور برگشت توانستند با نتیجه ۶ بر یک تیم فوتبال پاری سن ژرمن را در هم بکوبند و به دیدار مرحله بعدی راه پیدا کنند. تیم فوتبال بارسلونا در مرحله بعد مقابل تیم فوتبال یوونتوس حذف شد، اما در بازی با پاری سن ژرمن کاری کرد که همه هواداران فوتبال بار دیگر بازی خوبی را تماشا کنند و از تماشای فوتبال لذت ببرند.

بارسلونا - پاری سن ژرمن 

برزیل - آلمان

رتبه نخست این لیست به یک بازی در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ تعلق دارد. دیداری که تیم ملی فوتبال برزیل با نتیجه ۷ بر یک مقابل تیم ملی فوتبال آلمان شکست خورد و از دور رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ حذف شد. در این دیدار هواداران برزیلی تحقیر شدن تیمشان را درورزشگاه تماشا کردند و با چشمانی پر از اشک ورزشگاه را ترک کردند. تیم ملی فوتبال آلمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با شکست تیم ملی فوتبال آرژانتین به مقام قهرمانی دست یافتند.

برزیل - آلمان

۱۰ مسابقه فوتبال جذاب در دهه‌ی اخیر

۱۰ مسابقه فوتبال جذاب در دهه‌ی اخیر


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
۶۶۶۶۶۶
فراموش نشه
Iran (Islamic Republic of)
اس اسی
۱۶:۱۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
لطفا عدد چهار رو فراموش نکن پر از فلسفه هست
آخرین اخبار