ترکیه: زوج صهیونیست مشغول جاسوسی از کاخ اردوغان بودند

وزیر کشور ترکیه اعلام کرد زوج بازداشت شده از رژیم صهیونیستی در ترکیه مشغول جاسوسی از رئیس‌جمهور ترکیه بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از جروزالم پست، «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه، در بیانیه امروز (سه‌شنبه) خود اعلام کرد که زوج صهیونیست بازداشت شده در ترکیه مشغول جاسوسی «سیاسی و نظامی» از کاخ «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، بودند.

رسانه‌های ترکیه نیز گزارش دادند: «سویلو اعلام کرده که اکنون پرونده مربوط به این زوج به دادگاه ارائه شده و منتظر پاسخ دادگاه هستند.»

این مقام ارشد ترکیه در ادامه اعلام کرد: «این زوج از کاخ عکسبرداری کردند؛ همچنانکه برخی مکانها را علامتگذاری کردند که همین هم باعث ورود مقامات امنیتی شد.»

شبکه سی‌ان‌ان ترک در این باره گزارش داد که در جریان این پرونده، ۳ نفر بازداشت شدند. همچنین رسانه‌های ترکیه گزارش دادند که این زوج عکسی را که گرفته بودند در یک گروه واتساپ در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشتند و اطلاعات فنی برج را نیز یادداشت کردند.

پیشتر از این خبرگزاری آناتولی اعلام کرده بود که پلیس ترکیه دو صهیونیست را روز جمعه در حالی که مشغول عکاسی از کاخ ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان بودند دستگیر کرده است. دو شخص دیگر با این صهیونیست‌ها بودند که اهل ترکیه بوده و اتهامات سیاسی نیز داشتند.

پس از آن نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هر کاری انجام می‌دهد تا این دو نفر را بازگرداند و گفت که این رژیم تلاش زیادی برای کمک به «ناتالی» و «موردی اوکنین»، صهیونیست‌هایی که پس از گرفتن عکس از کاخ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دستگیر شدند، انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار