فیلم جدید دی‌کاپریو از ۱۰ دسامبر در سینما‌ها

فیلم «بالا رو نگاه نکن»، با بازی لئوناردو دیکاپریو از ۱۰ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به شما اطلاع دهند که دنیا به پایان می‌رسد، چه کار می‌کردید؟

قطعا، شما عکس‌العمل سریعتری نسبت به سیاستمداران و افراد مشهور در فیلم طنز طعنه‌آمیز جدید آدام مک‌کِی، «بالا رو نگاه نکن» (Don’t Look Up) از خود نشان خواهید داد.

آدام مک‌کِی کارگردان آثاری، چون «رکود بزرگ» (The Big Short) و «معاون» (Vice) بوده است و هر کدام از این فیلم‌ها در دوره خود در مراسم اسکار درخشان بودند و حالا نوبت به فیلم «بالا رو نگاه نکن» است.

دو ستاره سینمای هالیوود یعنی لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در «بالا رو نگاه نکن» نقش‌آفرینی کرده‌اند و در این فیلم نقش ستاره‌شناسانی را دارند که از نزدیک شدن یک شهاب‌سنگ به سیاره زمین باخبر می‌شوند، اما هشدارهایشان از طرف رئیس جمهور و سیاستمداران نادیده گرفته می‌شود تا اینکه این دو ستاره‌شناس مجبور می‌شوند برای در جریان گذاشتن مردم، از راه‌های دیگری وارد عمل شوند.

آدام مک‌کِی در این فیلم خشونت خود از تغییر اقلیم زمین نشان داده است و این کار خود را با ستاره‌های زیادی پر کرده است و از میان آن‌ها می‌توان به تیموتی شلمی، تایلر پری، کیت بلانشت، مارک رایلنس، ران پرلمن، اسکات مسکودی و آریانا گرانده اشاره کرد.

پلتفرم اینترنتی نتفلیکس که تهیه کنندگی این فیلم را به عهده گرفته است، با این فیلم به دنبال درخشش در جشنواره‌های مختلف است. این فیلم قرار است از ۱۰ دسامبر به صورت محدود در برخی از سینما‌های آمریکا اکران شود و بعد از آن از ۲۴ دسامبر در پلتفرم اینترنتی نتفلیکس بارگذاری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
حتما از این فیلمای باکلاس حوصله سربره که آخرشم کلی جایزه میبره. این خط اینم نشون.
آخرین اخبار