در همدان:

اختتامیه هفتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه برگزار شد

هفتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه با برگزاری مراسمی پایان یافت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی سنجربگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: هفتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه از اردیبهشت ماه امسال با فراخوان دانش آموزان برای ارسال آثار آغاز شد.

او ادامه داد:سازمان جوانان با موضوعات اختصاصی (خود امدادی و کمک به دیگران) با عنوان‌های با دیگران مهربان باشیم، احترام به انسان‌ها و مواظبت از طبیعت در این جشنواره شرکت کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری سازمان هلال احمر و حوزه هنری تبلیغات اسلامی برگزار شده است ، افزود:همدان میزبان استان‌های غرب کشور کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان و منتخبان جشنواره در استان همدان بود.

سنجربگی گفت:از هر استان ۱۲۲ اثربه دبیرخانه ارسال شده که چهار اثر شایسته دریافت لوح تقدیر شدندو یک اثر هم منتخب جشنواره شده است.

او گفت:هدف از برگزاری جشنواره را انگیزه دهی به دانش آموزان هنرمند و مستعد هنر در جهت تولید محتوای مناسب و خلاقانه در قالب فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند علمی و آموزشی، نماهنگ و تیزر ، بالا بردن روحیه مشارکت علمی فرهنگی دانش آموزان در فعالیت‌های داوطلبانه و خلاقانه و حمایت و تشویق آن‌ها، افزایش علاقه مندی به هنر در جامعه دانش آموزان به عنوان ابزاری مناسب برای تولید محتوای مفید ، ایجاد فرصت و بستری مناسب و سالم برای بروز و انتشار عقاید، حرف‌ها و دغدغه‌های دانش آموزی و دیده شدن توسط عموم مردم افزایش علاقه مندی به هنر در جامعه دانش آموزان به عنوان ابزاری مناسب برای تولید محتوای مفید ،ایجاد بانک اطلاعاتی از دانش آموزان مستعد و علاقه‌مند به فعالیت‌های فیلم سازی و کمک به ترویج و ارتقاء سطح کیفی محصولات فرهنگی، هنری و سینمایی در حوزه کودک و نوجوان عنوان کرد .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود. : از استان همدان ۱۳۴ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که چهار اثر شایسته دریافت لوح تقدیر و یک اثر هم به عنوان منتخب کشوری معرفی شد .

سنجر بگی اضافه کرد:اختتامیه این جشنواره در دو بخش حضوری و مجازی انجام شد که امروز ما میزبان استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام و کردستان هستیم.

در ادامه امیر حسین اخوان دبیر این جشنواره گفت:امسال در هفتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه ۴۱۱۴ اثر از۱۱۰۸ مدرسه از ۲۰۵ شهر سراسر کشور شرکت داشت.

او اظهار داشت:این جشنواره‌ها به صورت منطقه‌ای در هفت استان برگزار شد که همدان امروز میزبان استان های غرب کشور بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.