نجاریان: با حضور نکونام نتایج ۴ هفته اول لیگ برتر را فراموش کردیم

مجتبی نجاریان، مدافع فولاد خوزستان درباره شرایط تیم خود قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی نجاریان، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: در چند روزی که نکونام به تیم فولاد بازگشته است، توانسته‌ایم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و ناکامی‌های چهار هفته ابتدایی لیگ را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: همیشه نکونام قول بازی خوب و پرتلاش را به مردم و هواداران می‌دهد و ما نیز همین قول را به مردم خوزستان می‌دهیم. در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و امیدواریم همراه با سرمربی جدید کارمان را با برد آغاز کنیم. وقتی به گذشته برمی گردیم، می‌بینیم در ۲ سالی که با نکونام کار کردیم، توانستیم ۲ بار سهمیه آسیایی کسب کنیم و قهرمان جام حذفی شویم. به نظرم همه ما با نکونام همراه شده‌ایم و مطمئن باشید نتیجه خوبی تقدیم به مردم خوزستان رقم می زنیم. مردم خوزستان هم بدانند ما تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که هنوز هفته‌های ابتدایی لیگ است، نمی‌توانیم قول دهیم؛ اما با توجه به شرایط ۲ فصل گذشته که توانستیم قهرمانی را به مردم خوزستان هدیه دهیم، امسال هم مطمئناً نتیجه‌ای کسب خواهیم کرد که تمام کشور درباره فولاد صحبت کنند.

نجاریان درباره نبود تماشاگران در استادیوم‌ها نیز گفت: فوتبال برای مردم و تماشاگران آن است. امیدوارم بیماری کرونا هرچه سریعتر برطرف شود تا شاهد حضور تماشاگران در استادیوم‌ها باشیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار