در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش تعزیرات به درج دو قیمت بر روی یک محصول +فیلم

معاون حقوقی و پیشگیری تعزیرات حکومتی تهران نسبت به درج دو قیمت متفاوت بر روی یک کالا واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش کلیپ کوتاهی توسط یکی از شهروندان مبنی بر دو نرخه بودن محصول لبنی در فضای مجازی منتشر شد.

مهدی طیبی معاون حقوقی و پیشگیری تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: درج ۲ نرخ به صورت همزمان بر روی کالا‌ها تخلف است و ملاک برای خرید مشتری قیمت اولیه مندرج بر روی اقلام است.

وی افزود: از آنجایی که در این کلیپ مشخصات کارخانه تولید کننده محصول لبنی مشخص نیست نمی‌توان به صورت مستقیم وارد عمل شده و به سراغ واحد متخلف رفت، اما در بازرسی‌هایی که در قالب گشت‌های مشترک با حضور روسای شعب تعزیرات و سایر مراجع نظارتی از جمله بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود، چنانچه با این نوع تخلف مواجه شوند متخلفان شناسایی و با تشکیل پرونده برای آن‌ها برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

معاون حقوقی و پیشگیری تعزیرات حکومتی تهران تصریح کرد: این شهروند نیز می‌تواند با حضور در مجتمع گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران و یا از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین ۱۲۴ سازمان صمت موضوع را گزارش دهد تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدامات قانونی صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید

از استیک تا پیتزا با روکش طلا/ عرضه غذا‌های طلایی مجاز است؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
گزارش بس است ما اقدام و عمل می خواهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
گرایش مسؤلان به گران ماندن خانه و ماشين نشانه این است که مسئولان به زجر دهک های ضعیف علاقمند هستند چون ميدانند شغل با درآمد عالی نیست و همچنین می‌دانند اگر یارانه ها بیشتر نشود تعداد میلیونی دهک های ضعیف نمی‌توانند خانه عالی و ماشين عالی خرید کنند.
از این جهت نتیجه گیری می‌شود کسانی که از زجر دهک های ضعیف خوشحال هستند نباید در مسؤلیت بمانند و اگر ناراحت هستند در یک مناظره تلویزیونی برنامه ممتازشان برای تأمین معیشت را بگویند.
از این جهت که مسؤلان مؤمن خوشحالی جامعه را میخواهند مسؤلان غیر مؤمن ناراحتی جامعه. خط مشی اسلامی به برکت انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی علیه السلام معلوم است.
داشتن تویوتا پرادو چه ضرری برای مسئولان دارد فقط این که آرامش و سلامتی و خوشحالی و علاقمندی به انقلاب اسلامی دارد. تویوتا پرادو یک ماشین و مدل های پراید نیز یک ماشین.
لطفاً متمایز کمک کنید. آیا میدانید مسؤلان بعضی مواقع با جملات اشتباه دیگر مسؤلان را امتحان می‌کنند که آیا متوجه میشوند خوب را از بد. بهتر بگویید یا علی مدد تا گره از کار مسلمانان باز شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
سلام تخفیف کاذب اجناس وسکوت مسئولین چرابایدیک محصول چندقیمتی باشدوقتی باویزیتورهای شرکت صحبت میکنیددم ارحاشیه سودمی زنندمعنی ندارد...۱
Iran (Islamic Republic of)
هم‌وطن
۰۹:۴۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
باسلام‌به‌نظربنده‌یکی‌ازعوامل‌بی‌ثباتی‌قیمتهادربازارسازمان‌تعزیرات‌است‌که‌همیشه‌برای‌عدم‌نظارت‌وبرخوردباگرانفروشی‌یک‌بهانه‌می‌تراشدمثلا‌یک‌بارمی‌گویدنرخ‌کالا‌توسط‌وزارت‌صمت‌اعلام‌نشده‌وکالاقیمت‌گزاری‌نیستند‌ویک‌بارمی‌گویددرگزارش‌تخلفات‌مستندات‌وجودنداردویک‌بارمی‌گویدشاکی‌خصوصی‌بایدداشته‌باشه‌وهرموقع‌که‌برای‌بازرسی‌بازارحضورپیدا‌می‌کندقبل‌ازحضورشان‌اکثرمغازه‌هاکرکره‌راپایین‌کشیده‌وتعطیل‌می‌کنندانگارکسی‌به‌بعضی‌مغازه‌دارهاازقبل‌اطلاع‌داده‌که‌تعزیرات‌برای‌بازدیدمی‌آیدودرشهرهای‌کوچک‌که‌نظارت‌میدانی‌ندارنداگرهم‌کسی‌گزارش‌گران‌فروشی‌بدهدبایستی‌شخص‌شاکی‌درتعزیرات‌حضوریافته‌وبصورت‌کتبی‌شکایت‌کند به‌عقیده‌بنده‌سازمانی‌اضافی‌وفاقدعملکردمثبت‌درزمینه‌گران‌فروشی‌است‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
خطاب به تعزیزات:
شما به طور تصادفی به هر مغازه ای که مراجعه کنید می بینید که فروشنده داره اجناسشو گرون تر از چیزی که هست می فروشه.
چرا برخورد جدی نمی کنید؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
هزار بار همچین چیزی ما دیدیم و مملکت ما هیچ کاری نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
یه شهر و هزار نرخ شده دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
داروخانه ها که هیچ ، اول روی قیمت دارو که هنوز یک ماه نیست تولید شده با ماژیک خط می کشند و بعد بعضاً حتی دیده میشه چندین لیبل قیمت روی هم چسبیده شده تا به اون قیمت دلخواه برسه .
آخرین اخبار