موج جدید توحش رژیم سعودی علیه مردم بی دفاع یمن

ائتلاف سعودی ساعاتی پیش در عملیاتی مناطق مسکونی در استان‌های صنعا، ذمار، صعده و الجوف را مورد حمله موشکی قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رژیم سعودی بار دیگر اقدام به انجام حملات موشکی ددمنشانه علیه مردم بی دفاع یمن کرد. 

بر این اساس، رسانه‌های دولتی عربستان ساعاتی پیش ضمن تایید این خبر ادعا کردند: ائتلاف سعودی پس از رهگیری یک پهپاد که قصد حمله به فرودگاه بین المللی اب‌ها در عربستان را داشت بخش‌هایی از استان‌های مختلف یمن را مورد هدف موشک های خود قرار داد.

خبرگزاری دولتی سعودی در گزارشی مدعی شد: این حملات برای مقابله با حملات آتی فرامرزی انجام شده است.

در این گزارش همچنین عنوان شده است: این حملات در پاسخ به تهدیدات موشک‌های بالستیک، پهپاد‌ها و تسلیحات نظامی پیشرفته یمن در مناطقی از صنعا، ذمار، صعده و الجوف یمن صورت گرفت.

ائتلاف سعوی پس از این حملات مدعی شد انبار‌های تسلیحات نظامی در این مناطق را منهدم کرده است. این در حالی است که بیشتر این موشک ها مناطق مسکونی و غیرنظامیان را هدف قرار داده است. 

این حملات در حالی انجام می‌شود که این روز‌ها نیرو‌های مردمی و انصارالله یمن پیشروی‌های چشمگیری را در مارب انجام داده اند و پیشبینی می شود این استان به زودی از دست متجاوزان آزاد شود. رژیم سعودی با حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی می کوشد مانع از پیشروی و پیروزی نهایی محور مقاومت یمن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار