مسابقات ملی مهارت آذر ماه در اصفهان برگزار می‌شود

معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان چهار مسابقه مهارتی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات ۱۷ آذرماه در فولادشهر و ۲۷ آذرماه در گلپایگان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس مهدیان معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با هدف شناخته شدن نخبگان مهارتی و ترغیب جوانان به مهارت آموزی و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، گفت: برقراری ارتباط میان کارجویان و نخبگان مهارت آموزی و اتحادیه‌های صنفی و صنعتی از دیگر اهداف مسابقات است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات زیر نظر سازمان جهانی کار هر دو سال یک بار به صورت بین المللی برگزار می‌شود و سال ۲۰۲۲ در شانگ‌های چین است، افزود: برگزاری این مسابقات در کشور با هدف انتخاب برترین‌ها برای شرکت در مسابقات شانگ‌های چین است.

مهدیان با اشاره به اینکه امسال سازمان فنی و حرفه‌ای در سطح کشور این مسابقات را در رشته‌های مختلف برگزار می‌کند، افزود: در استان اصفهان چهار مسابقه مهارتی برگزار می‌شود که نخستین مسابقه ۱۷ آذرماه در فولادشهر در زمینه طراحی فضای سبز و همزمان مسابقات گل آرایی به صورت مشترک میان گل سپاهان اصفهان و مجموعه شهرداری و شرکت عمران فولاد شهر و ۲۷ آذرماه در گلپایگان برگزار می‌شود.

معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته سازمان فنی و حرفه‌ای برای مسابقات ملی مهارت از ظرفیت مهارتی آموزش و پرورش و دانشگاه‌های فنی و حرفه و آزاد و ... و حتی صنوف صنعتی استفاده می‌کرد، اما امسال مجموعه‌های آموزشی کشور منتخبین خود را به صورت مجزا در مسابقات معرفی می‌کنند.

وی تأکید کرد: در شهرستان گلپایگان، دستگاه‌های مربوطه در زمینه اطلاع رسانی و تشویق گروه‌های هدف و بازدید عمومی از مسابقات و فضاسازی شهر با دبیرخانه مسابقات ملی مهارت همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار