استاندار قزوین:

مدیران از رفتار‌های عادی و روزمره پرهیز کنند

استاندار قزوین با بیان اینکه برخی از مشکلات استان از ترس مدیران در تصمیم گیری نشأت گرفته است، از مدیران ارشد استان خواست از رفتار‌های عادی و روزمره پرهیز کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اعلایی استاندار قزوین در نشست شورای اداری استان گفت: تصمیم نگرفتن و ترس از تصمیم گیری در مدیران، اثر سوئی بر زندگی مردم به ویژه در حوزه‌های اقتصادی می‌گذارد و مدیران باید در تصمیم گیری ها، ریسک کنند.

اعلایی تصریح کرد: درایت و هوشمندی امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج، ستودنی است و یکی از عوامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی، تداوم فعالیت‌های بسیج است.

استاندار قزوین گفت: باید افراد موثر در جامعه برای حل مشکلات کشور، به بازآفرینی روحیه ایثار بپردازند.

اعلایی با بیان اینکه دولت سیزدهم با آرمان‌های بسیجی روی کار آمده است، تأکید کرد: انتظار می‌رود که مختصات جامعه بسیجی، در میدان‌های تصمیم گیری، تبلور پیدا کند.

استاندار قزوین به مردم استان وعده داد، مدیرانی را انتخاب خواهد کرد که مردم روحیه ایثارگری را در آن‌ها مشاهده کنند.

به جای تکثیر چاه آب، سبک زندگی مردم را تغییر دهید

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان هم با بیان اینکه عمران، آبادانی، مسکن، راه، آب و فرونشست دشت قزوین از جمله مسائل مهم استان است، خطاب به مسئولان استان قزوین گفت: چرا به روزمرگی افتاده اید و هشدار‌ها را جدی نمی‌گیرید؟ به جای تکثیر چاه آب باید سبک زندگی را تغییر دهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به پدیده فرار مالیاتی در کشور خاطرنشان کرد: بعضی‌ها از دادن مالیات فرار می‌کنند و مردم را در سختی و تنگنا قرار می‌دهند و باید به سراغ بدهکاران بزرگ بانکی و دلالان ارز رفت.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مسئولان باید با پدیده گرانفروشی مقابله کنند، تصریح کرد: احیای جایگاه امر به معروف و جلوگیری از مفاسد، از رسالت‌های جدی مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی است.

باید شاهد حاکم شدن فرهنگ بسیجی در اداره‌ها باشیم

عباسپور، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین هم در این نشست گفت: در هر موقعیتی که بخواهیم کار خارق العاده‌ای صورت بگیرد باید از فرهنگ بسیجی بهره ببریم.

وی افزود: باید شاهد حاکم شدن فرهنگ بسیجی در اداره‌ها باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین خاطرنشان کرد: برادران بسیجی گروهک‌های تروریستی را سر جایشان نشانده اند و جامعه باید قدر شناس بسیجیان باشند.

باید مشکل آب شرب و کشاورزی استان قزوین حل و فصل شود

سیاهکلی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه باید مشکل آب شرب و کشاورزی استان قزوین حل و فصل شود، گفت: استان پرآب قزوین، تشنه مدیریت آب است و مدیریت رودخانه‌های پرآب استان در دست مسئولان استان قزوین نیست.

وی افزود: بخش خصوصی برای احداث خط لوله آب سد طالقان به قزوین انتخاب شده است و با تأمین اعتبار، این طرح به نتیجه می‌رسد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرودگاه مهرآباد به معضل بزرگی در تهران تبدیل شده است و بهترین جا برای احداث این فرودگاه منطقه الله آباد آبیک است.

وی افزود: باید روند احداث بندر خشک در استان قزوین که بارانداز بندانزلی است، تسریع شود.

به گفته سیاهکلی، ادامه مترو هشتگرد به قزوین، از دیگر نیازمندی‌های استان قزوین است که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.