پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی طرح اجرای سامانه نوین آبیاری در رستم آباد

مدیر جهاد کشاورزی اردل، از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی طرح عمومی اجرای سامانه نوین آبیاری در رستم آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خسروی مدیر جهاد کشاورزی اردل گفت: طرح عمومی اجرای سامانه نوین آبیاری در رستم آباد اردل در سطح ۷۰ هکتار بصورت قطره‌ای وکم فشار در حال اجرا است.

او افزود: جهت اجرای این طرح بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه گردیده است که یک میلیارد تومان از محل اعتبارات بلاعوض دولتی جهاد کشاورزی و ۴۰۰ میلیون تومان از محل آورده شخصی کشاورزان می‌باشد.


بیشتر بخوانید


طیبه بیگ زاده کارشناس مسئول سامانه‌های نوین آبیاری جهاد کشاورزی اردل هم گفت: جهت اجرای طرح مذکور با مشکلات زیادی از جمله کمبود اعتبار، مشکلات اجتماعی ومشکلات مربوط به شیب بالای زمین و... روبرو بودیم که با پیگیری‌های انجام شده و با برگزاری جلسات متعدد در رستم آباد با حضور کشاورزان، ناظر طرح و پیمانکار مشکلات رفع و به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیدیم.

او افزود: همچنین گود برداری طرح مذکور از محل اعتبارات جهاد کشاورزی انجام شد که در آینده‌ای نزدیک وآغاز بهره برداری، طرح مذکور به یک طرح پایلوت اجرای سامانه نوین آبیاری و احداث باغ در شهرستان معرفی خواهد شد و گام بلندی در راستای ترویج احداث باغ واجرای شبکه آبیاری قطره‌ای در شهرستان برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.