استاندار مرکزی:

مشکلات خمین با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود

مخلص الائمه گفت: مشکلات خمین با کمک مجموعه اجرایی استان مرکزی و نمایندگان مجلس با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

 مخلص الائمه استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از برخی طرح‌های عمرانی و فرهنگی شهرستان خمین  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت: مشکلات این شهرستان با کمک مجموعه اجرایی استان و نمایندگان مجلس که پیگیر مسایل شهرستان و استان هستند با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود و مسیر‌های ناهموار در سایه هم افزایی و همراهی تسهیل شده و به سوی پیشرفت می‌رود.

مخلص الائمه افزود: عمده مشکلات مطرح شده از سوی مردم خمین تنگنا‌های اقتصادی، معیشتی و بیکاری بود که این مسایل در ابعاد بزرگتر در اقتصاد کشور نیز قابل مشاهده است و نیاز است که با همراهی همه بخش‌ها در مسیر حل معضلات حرکت شود.

او با اشاره به بازدید از بیمارستان در حال ساخت، مجتمع تجاری و فرهنگی و برخی طرح‌های فرعی خمین، اضافه کرد: آخرین وضعیت آموزش و پرورش این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و وضعیت آموزش و پرورش در دوران پسا کرونا بررسی شد.

استاندار مرکزی بیان کرد: در نخستین سفر به شهرستان‌های استان و دومین هفته حضور در جایگاه مدیریت ارشد اجرایی استان مرکزی از برخی واحد‌های فعال و نیمه فعال خمین بازدید شد که هدف از آن آشنایی با مشکلات و ظرفیت‌ها از نزدیک است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.