مربی مطرح فوتسال در آستانه هدایت زندی بتن کلاردشت

مسئولان تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت بعد از کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر به دنبال تقویت کادر فنی خود هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از کسب نتایج ضعیف تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت در هفته‌های اخیر لیگ برتر مسئولان این باشگاه در صدد تغییر کادر فنی برآمداند. از همین رو مدیران تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت برای تقویت کادر فنی خود با محمود خوراکچی مربی مطرح فوتسال کشورمان مذاکراتی انجام دادند، اما در نهایت ۲ طرف به توافق نرسیدند.

بعد از این موضوع مسئولان تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت با ۲ مربی مطرح دیگر وارد مذاکره شده و آن طور که گفته می‌شود بعد از رقابت‌های هفته یازدهم سرمربی جدید این تیم مشخص خواهد شد. از رضا لک و علی زندی پور به عنوان گزینه‌هایی یاد می‌شود که قرار است هدایت زندی بتن کلاردشت را بر عهده بگیرند.

رضا لک فصل گذشته به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال شهروند ساری فعالیت می‌کرد و بعد از پایان یافتن قراردادش از این تیم جدا شد. همچنین علی زندی پور هم که ابتدای فصل هدایت تیم مجتمع فردوس قم را بر عهده داشت، بعد از کسب نتایج ضعیف با این تیم از هدایت قمی‌ها کناره گیری کرد و حالا جزء گزینه‌های زندی بتن به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر در دیداری حساس و مهم باید به مصاف گیتی پسند اصفهان برود. این بازی به میزبانی زندی بتن و در سالن بعثت مازندران برگزار می‌شود. نماینده مازندران تا قبل از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار