استاندار همدان:

نقش بسیج در تمام عرصه‌ها انکارناپذیر است

استاندار همدان گفت: نیروی مردمی بسیج استوارتر از گذشته در همه عرصه‌ها نقش آفرینی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان درپیامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج، نیروی مخلص، متدین و والایی به عنوان ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی و یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است که از زمان تشکیل این نیروی مردمی تا امروز با بصیرت، آگاهی و ولایتمداری همیشه و در همه صحنه‌ها خوش درخشید.

او افزود: نیروی مردمی بسیج بیش از چهار دهه فعالیت و خدمت خالصانه در همه عرصه‌ها اقتدار و پویایی خود را به زیباترین و مؤثرترین شکل نشان داد و امروز نیروی مردمی بسیج استوارتر از گذشته در همه عرصه‌ها نقش آفرینی می‌کند.

استاندار همدان ادامه داد: همه مردم به خوبی می‌بینند در همه حوزه‌ها از امنیت مرزها، جهاد و سازندگی، بلایای طبیعی، مبارزه با کرونا، محرومیت زدایی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی همیشه بسیج نقش آفرین و تاثیرگذار بوده است.

قاسمی فرزاد در این پیام، هفته بسیج را به همه بسیجیان به ویژه مردم ولایت مدار استان همدان که بسیجی‌وار در حماسه دوران دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها به‌بهترین نحو، نقش خود را ایفا کردند تبریک گفت.

هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز شده و در این هفته اجرای یک هزار و ۱۰۰ عنوان برنامه در ۱۰ ناحیه مقاومت توسط ۲۰ قشر در استان همدان آغاز شد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.