فرمانده سپاه قائم (عج) استان:

استان سمنان یک هزار و ۱۰۰ گروه جهادی دارد

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: یک هزار و ۱۰۰ گروه جهادی با عضویت هشت هزار و ۵۰۰ بسیجی در استان سمنان خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان در آیین آغاز رزمایش اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان گفت: در استان سمنان یک هزار و ۱۰۰ گروه جهادی شناسنامه دار با هشت هزار و ۵۰۰ بسیجی عضویت دارند که گروه‌های محله‌محور تا جامعه زنان و گروه‌های تخصصی در قالب اقشار و دانشجویی فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه هفته بسیج یادآور رشادت‌های ملت ایران و نشانه مردمی بودن انقلاب است، زیرا مردم در تمام عرصه‌ها نقش‌آفرین بودند افزود: برنامه‌های هفته بسیج امسال با محوریت خدمت رسانی به مردم و با شعار «بسیج پاره تن مردم» برنامه ریزی شده است.

دامغانی بیان کرد: در هفته بسیج در استان سمنان ۴١٠ برنامه شهرستانی و ۴٢ برنامه شاخص استانی با هفت هزار و ۹۱ فعالیت در قالب این برنامه‌های تدوین شد.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: فعالیت بسیجیان از حوزه‌های معیشت و فرهنگی تا طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا و رزمایش مواسات با جمع آوری۳۶۰ میلیارد تومان در قالب ۱۸ خدمت برجسته بوده است.

او تهیه و توزیع یکهزار جهیزیه، ۳۳۵ هزار پرس اطعام و ۵ هزار راس دام قربانی را دیگر خدمات بسیجیان استان سمنان در دوران کرونا برشمرد و گفت: در بخش عمران و زیرساخت طرح‌هایی از حوزه آب تا تامین مسکن نیازمندان، راه و دیگر حوزه‌های مورد نیاز جامعه در حال انجام است.

او با اشاره به اجرای ۹ میلیارد تومان طرح زیرساختی در استان سمنان گفت: ایجاد چهار هزار و ۴۷۷ اشتغال جدید، تثبیت ۲ هزار و ۵۶۰ شغل و ساماندهی مشکلات ۴۳ کارخانه و ۲۳۰ کارگاه کوچک و خانگی، از دیگر خدمات جهادگران استان سمنان است.

به گفته دامغانی به همت بسیجیان استان سمنان ۴۲۸ صندوق قرض‌الحسنه و ۴۶ شرکت تعاونی‌ها برای توسعه روستایی، قالیبافی و صنایع دستی در استان سمنان شکل گرفت که سه هزار و ۸۶۰ شغل در قالب آن‌ها ایجاد شد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.