اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: طرح محدودیت تردد زوج و فرد خودرو‌ها از فردا (دوشنبه اول آذر) در کرمانشاه اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: این طرح با مصوبه شورای ترافیک شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.

با بیان اینکه در این طرح خودرو‌های دارای پلاک زوج در روز‌های زوج و خودروهای دارای پلاک فرد در روز‌های فرد هفته می‌توانند در محدوده‌های تعیین شده تردد داشته باشند افزود: ساعت اجرای این طرح ۱۵ تا ۲۰ است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: طرح زوج و فرد خودرو‌ها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

سرهنگ محمد حیدری ادامه داد: به منظور آگاهی مردم از اجرای این طرح بنر‌های اطلاع رسانی در ورودی مسیر‌های اجرای طرح زوج و فرد نصب شده است.

او جریمه ورود و تردد غیرمجاز در محدوده طرح زوج و فرد را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: براساس قانون برای هریک ساعت یک بار جریمه تردد غیرمجاز اعمال خواهدشد.

سرهنگ حیدری افزود: این طرح شامل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود و وسایل نقلیه مجاز مسافربری و باربری شامل تاکسی ها، اتوبوس‌های شرکت واحد و وانت‌ها از این طرح مستثنی هستند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.