مهلت شرکت در بخش آوایی جشنواره قرآنی هدهد تا پایان امروز

کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در آزمون بخش آوایی جشنواره قرآنی تا پایان امروز، ۳۰ آبان‌ماه فرصت دارند ثبت‌نام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین فرخی، کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان گفت: بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت در شش بخش شامل بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری فضای مجازی تولیدات رسانه‌ای، بخش ادبی و بخش هنری برگزار می‌شود که این بخش‌ها شامل ۵۵ رشته هستند.

او با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در این جشنواره، افزود: زمان شرکت و ارسال آثار در بخش آوایی این جشنواره تا ۲۴ آبان‌ماه بود که این مدت تا امروز، ۳۰ آبان‌ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سامانه وزارت بهداشت بارگذاری کنند.

کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون کتبی در بخش معارفی ۲۳ آذرماه اعلام شده است، گفت: زمان تحویل آثار بخش‌های هنری، ادبی و پژوهش و فناوری نیز تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

فرخی اضافه کرد: سال گذشته ۱۳ نفر از دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به مرحله کشوری راه یافتند که از بین این افراد چهار نفر حائز رتبه برتر کشوری شدند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار