ارائه خدمات به کوی شهید سلیمانی در اهواز

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: کار سازماندهی و ارائه خدمات به مردم محروم کوی شهید سلیمانی با کمک بسیجیان انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بعد از ابلاغ قانونی بسیج سازندگی کار‌های بزرگ ساخت مدارس، جاده‌های روستایی، خانه بهداشت، مساجد و محرومیت زدایی صورت گرفت.

او با بیان اینکه با تشکیل بسیج سازندگی گروه‌های جهادی با تشکیل قرارگاه‌های متمرکز به عنوان نمونه در منطقه منبع آب(کوی شهید سلیمانی) کار سازماندهی و ارائه خدمات به مردم محروم این منطقه را انجام می‌دهند، افزود: درحال حاضر هم چندین قرارگاه محرومیت زدایی سازندگی در اندیکا برقرار شده است.

زبیدی  بیان داشت: در سیل ۹۸ گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی هم در کنترل سیل و‌هم بعد از آن در بازسازی خانه سیل زدگان سنگ تمام گذاشتند در شهرستان ماهشهر که خانه‌ها در اثر سیل تخریب شده بودند گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ۲۰۰ واحد تعمیر و ۱۰۰ واحد ساخت انجام دادند و در شهرستان کارون هم ۶۱ واحد احداث کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در حوادث و بحران‌ها کمک دست مدیریت بحران هستند که در تنش آبی قرارگاه حضرت عباس راه اندازی و کار کمک رسانی به مردم انجام گرفت، در بحث آبرسانی به روستا‌های درگیر تنش آبی ۱۰۰ کیلومتر لوله گذاری در روستا‌های در پایین دست کرخه و غیزانیه داشتیم و اکنون هم در اندیکا در حال اقدام هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: از محل اعتبارات دولت با عقد قرارداد مقرر شده ۳۰ درصد از سوی قرارگاه‌های محرومیت زدایی استان و بسیج سازندگی و ۷۰ درصد توسط دولت در بحث محرومیت زدایی و تنش آبی تامین شود و با قراردارد‌ی که با آبفا استان برای مقابله با تنش آبی و آبرسانی به روستا‌ها داریم با کمک نیرو‌های جهادی کار آبرسانی را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار