رژیم صهیونیستی ۷۷ کودک فلسطینی را در سال ۲۰۲۱ به شهادت رسانده است

گروه حقوق بشر بین‌المللی دفاع از کودکان فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی سالانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کودک را به صورت نظامی محاکمه می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، گروه حقوق بشر بین‌المللی دفاع از کودکان فلسطین به مناسبت روز جهانی کودک اعلام کرد رژیم صهیونیستی ۷۷کودک فلسطینی در سال ۲۰۲۱ به شهادت رساند و سالانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کودک را هم به صورت نظامی محاکمه می‌کند.

 این گروه حقوق بشری در بیانیه ای اعلام کرد «شهادت ۷۷ کودک فلسطینی بر اثر تیراندازی نیرو‌های اشغالگر از ابتدای سال جاری تا امروز را مستند کرده است که ۶۱ نفر از آن‌ها در نوار غزه و ۱۶ کودک در کرانه باختری از جمله بیت المقدس شرقی هستند».

در این بیانیه آمده است  «از سال ۲۰۰۰ تا به امروز، نیرو‌های نظامی اسرائیل حدود ۲۲۰۰ کودک فلسطینی را به شهادت رساندند. کودک فلسطینی علیرغم اینکه در زمره مقوله‌هایی از سوی قوانین و هنجار‌های بین‌المللی حمایت می‌شود، از طریق کشتار، دستگیری، شکنجه و یورش به خانه‌ها و مراکز آموزشی، هدف اصلی فعالیت‌های روزمره اشغالگری هستند.»

این جنبش در بیانیه خود نوشت از اکتبر ۲۰۱۵ تا اکتبر سال ۲۰۲۱، ۴۱ کودک فلسطینی در زندان‌های این رژیم تحت بازداشت اداری بودند که چهار نفر از آن‌ها هنوز در بازداشت هستند. بازداشت اداری، تصمیم به حبس با دستور نظامی رژیم صهیونیستی با ادعای تهدید امنیتی، بدون ارائه کیفرخواست و گاه به مدت ۶ ماه تمدید می‌شود.

بر اساس داده‌های کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، در جریان تجاوزات اسرائیل به نوار غزه در فاصله ۱۰ تا ۲۱ مه ۲۶۱ فلسطینی از جمله ده‌ها کودک کشته و ۲۲۰۰ نفر زخمی شدند. اسرائیل از سال ۲۰۰۰ حداقل ۱۹۰۰۰ نوجوان فلسطینی بین ۱۰ تا ۱۸ سال را دستگیر کرده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۲۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر سربازان گمنام هکرهای نخبه خردمند مقتدر قدرتمند عصای حضرت موسی نبی سلام الله علیه باد پیروزی حق علیه باطل رژیم سفاک منحوس خبیث جنایتکار اشغالگر غارتگر کودک کش مظلوم کش شکنجه گر بی عدالت بی حقوق بشر نژادپرستان شیطان صفتان صهیونیستی بسیار نزدیک است صهیونیست توسط مردمان بومیش در فلسطین و در سر تا سر جهان بزیر کشیده خواهد شد و آزادی فلسطین اشغالی و فلسطینیان بسیار نزدیک است و همه بومیان اصیل فلسطینیان از هر قوم و نژاد و قبیله و دین و مذهبی که باشند دوباره با صلح و احترام حقوق بشرانه انسانی در کنار یکدیگر با امنیت و عدالت اجتماعی بدون تبعیضگریهای مختلف زندگی شایسته عادلانه خواهند داشت و هر دینی با روش خودش در مکان خودش در سرزمین قدس شریف عبادت خاص خودش را به درگاه خداوند جل جلاله انجام خواهد داد و کاری هم به کار یکدیگر ندارند و یک حکومت مردم شمول آزاد مستقل حقوق بشرانه انسانی تشکیل خواهند داد . هکرهای مقتدر و قدرتمند خوبان نیکان گمنام عصای موسی نبی س ای خردمندان نخبگان آزاده اندیشان عادل از سر تا سر جهان ضربات قدرتمندانه تر و مقتدرانه تر سنگینتر و محلکتری را بر تمامیت رژیم جعلی منفور شیطانی خبیث صهیونیستهای نکبت سفاک تروریست واردکنید که پیروزی نهایی به حول قوه الهی خداوند جل جلاله بسیار نزدیک است و اجر و مزد و حسنات شما خوبان گمنام در بارگاه الهی خداوند جل جلاله محفوظ است و در دنیا و آخرت بشما خوبان نیک اندیشان خردمندان نخبگان آزاد اندیشان عادل داده می شود . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار