استوری کرونایی امید بخش یک پزشک در اراک

پزشک متخصص بیمارستان امیرکبیر اراک ترخیص آخرین بیمار کرونایی را استوری کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر نادر زرین فر متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان امیرکبیر شهر اراک با انتشار تصویری امید بخش آخرین بیمار کرونایی بستری در بیمارستان امیر کبیر را استوری کرد.

دکتر زرین فر متخصص بیماری‌های عفونی مراکز درمانی شهر اراک و از جمله پزشکانی است که در دوران کرونا همچون دیگر مدافعان سلامت، در درمان بیماران بصورت شبانه روزی تلاش کرده است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور شد و با اعلام اولین موارد در استان قم چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما دوباره اوج گرفت و فراز و نشیب داشت تا اینکه موج پنجم کرونا هم آرام آرام در حال فروکش کردن است و اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت زرد و آبی قرار دارند.

همچنین تعداد بستری‌های روزانه کرونایی در استان مرکزی ۲ رقمی شده و تعداد فوتی‌های روزانه هم بین عدد‌های ۱، ۲ و ۳ در نوسان است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر