رئیس هیئت ورزش زورخانه ای و پهلوانی اندیمشک:

اولین یادواره شهدای ورزشکار اندیمشک برگزار می‌شود

صادقی زاده گفت: اولین یادواره شهدای ورزشکار اندیمشک امروز همزمان با اولین روز هفته بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید صادقی زاده رییس هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی اندیمشک در گفتگو با ما با بیان اینکه اولین هفته روز بسیج به ورزشکاران اختصاص داده شده است گفت که امروز ۳۰ آبان ماه اولین یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان در محل زورخانه شهید یعقوبی برگزار می‌شود.

این یادواره باحضور مسئولان شهرستانی، استانی و با سخنرانی سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری و جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان و جمعی از خانواده معظم شهدا، ورزشکاران، پیشکسوتان ورزش و ... برگزار می‌شود.

صادقی زاده روحیه جوانمردی، ایثار و از خودگذشتگی میان ورزشکاران را از قدیم الایام تاکنون زبانزد خاص و عام دانست تا آن جا که ورزشکاران شاخصی همچون پهلوانان شهید سعید طوقانی، شهید جاویدالاثر و ابراهیم هادی در عرصه بین المللی با همین روحیه پرورش یافته بودند و توانستند برای کشور ایران افتخار آفرین باشند و نامشان جاودانه شود.

به گفته او شهیدان نادر رادمند، منوچهر نژند و علی اکبریعقوبی نیز از شهدای ورزشکار نقش آفرین اندیمشکی در رشته ورزش زورخانه‌ای فعالیت داشتند که به فیض شهادت نائل آمدند.

این مقام مسئول شهدای ورزشکار را بهترین اسوه و چراغ راهی برای پهلوانان و ورزشکاران در ادامه راه پایداری ورزش، ایثار و جوانمردی بیان کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.