بهره برداری از نخستین سالن مطالعاتی بخش خصوصی در همدان

نخستین سالن مطالعاتی بخش خصوصی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی محمدی، فرماندار همدان در این آیین با بیان اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار شاهد اقدامات بسیجی وار از کتابخانه‌های عمومی بودیم اظهار داشت: بسیجی منتظر جنگ برای دفاع از کشور نیست، بلکه در عرصه سازندگی نیز بسیجی وار باید پای کار بود.

محمدی با بیان اینکه برنامه‌های هفته کتاب موجب ایجاد روحیه خوب و نشاط شد گفت: برای پیشرفت و توسعه، افراد باید در اختیار سیستم قرار گیرند و باعث ارتقا اهداف تعریف شده شوند.

او ادامه داد: کتاب از سبد خانوار کمرنگ یا حذف شده است، بیان کرد: فضای مجازی باعث آسیب‌های بسیاری برای مردم و خانواده‌ها شده است و باید از هر فرصتی برای مطالعه کتاب استفاده کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان نیز در این آیین اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار مهم که پیگیری آن از ماه‌های گذشته آغاز و به مناسبت هفته کتاب به بهره‌برداری رسید افتتاح سالن مطالعاتی آرمان توسط بخش خصوصی است.

عاطفه زارعی با اشاره به اینکه یکی از اصول تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است افزود: در افتتاح نخستین سالن مطالعه بخش خصوصی یک بانوی کارآفرین ورود کرده است.

او با بیان اینکه سعی کردیم شکاف بین نیازهای جامعه و امکانات موجود را با استفاده از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی در جوامع روستایی و شهری پر کنیم ادامه داد: از بانک پاسارگاد، بنیاد برکت و خیرین سراسر استان برای ساخت کتابخانه و تأمین منابع اطلاعاتی استفاده کردیم.

انتهای پیام/د

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار