مستند مطالبه گر «نان گزیده‌ها ۲» در اراک رونمایی شد + فیلم

قسمت دوم مستند مطالبه گر نان گزیده‌ها در فرهنگسرای شهر اراک رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، قسمت دوم مستند مطالبه گر نان گزیده‌ها با عنوان «نان گزیده‌ها ۲»، شامگاه یکشنبه ۳۰ مرداد با حضور مسئولین، دانشجویان، مردم و نمایندگان کارگران در فرهنگسرای شهر اراک رونمایی شد.

این مستند به کارگردانی محمدرضا حاج محمد حسینی تولید باشگاه رشد اوج است و تلاش دارد نقش قشر‌های مختلف مطالبه گر با موضوع کارخانه هپکو به تصویر کشیده شود و شیوه صحیح مطالبه گری به نمایش در آید.

نادری معاون شتابدهی و امور استان‌های سازمان رسانه‌ای اوج در حاشیه این مراسم گفت: این مستند به کارگردانی محمدرضا حاج محمد حسینی تولید باشگاه رشد اوج است که تلاش دارد شیوه صحیح مطالبه گری را به تصویر بکشد.

نادری افزود: سازمان اوج وظیفه خود می‌داند که از جریان‌های مطالبه‌گر با ابزار رسانه حمایت کند و در این راه از قالب‌های مختلفی مانند فیلم سینمایی، مستند، نماهنگ و ... استفاده می‌نماید.

او اضافه کرد: یکی از وظایف رسانه در مسئله مطالبه‌گری را رساندن درست و جامع پاسخ دستگاه‌ها و کسانی دانست که از آنان مطالبه یا پرسشی صورت گرفته است که اگر این این امر خطیر هم درست انجام نپذیرد می‌تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی باشد.

انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.