شناسایی و دستگیری مخلان نظم و آرامش در گلستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان از شناسایی و دستگیری مخلان نظم و آرامش عمومی و خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمود اسپانلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: با اجرای  طرح سالم‌ سازی فضای پارک‌های شهر گرگان، افراد مخل نظم و آرامش عمومی و خرده‌فروشان مواد مخدر که در محیط پارک‌های شهر به‌ویژه شب‌ها پاتوق داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

او ادامه افزود: در این طرح، حضور محسوس و نامحسوس پلیس در فضای پارک‌ها به‌ویژه هنگام شب بیشتر می‌شود تا خانواده‌ها در فضای امن و سالم، گشت و گذار کنند.

اسپانلو با تاکید بر رصد فضای مجازی گفت: با کسانی که با انتشار و پخش تصاویر در فضای مجازی برای یکدیگر شاخ و شانه می‌کشند و مردم را به وحشت می‌اندازند، برخورد خواهد شد.

او با اشاره به اینکه امنیت مردم شوخی‌بردار نیست افزود: دادستانی قاطعانه پشتیبان نیروی انتظامی است و در دادسرای مرکز استان گلستان نیز یک شعبه ویژه پرونده‌های مربوط به مجرمان حرفه‌ای و خطرناک را رسیدگی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از مردم دعوت کرد تا با پلیس و دستگاه قضایی برای بالابردن امنیت بیشتر همکاری کنند.

یک هفته پیش اسپانلو در بازدید شبانه از پارک‌های شهر گرگان، ضمن بررسی وضعیت امنیت این پارک‌ها، دستور اجرای طرح‌های ضربتی برای امن و سالم‌سازی فضای پارک‌ها برای خانواده‌ها را صادر کرده بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار