اعتراض باشگاه پرسپولیس به داوری

باشگاه پرسپولیس خواهان بررسی وضعیت داوری و جلوگیری از تکرار روند اشتباهات نسبت به این تیم شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این تیم در ۵ هفته از رقابت‌های لیگ از ۳ اشتباه مسلم داوری که کارشناسان مهر تایید بر آن زده‌اند، متضرر شده است و در بازی با مس رفسنجان هم پنالتی مشکوک بر روی سیدجلال حسینی گرفته نشد و در این رابطه نیز منتظر نظر کارشناسان می‌مانیم.

برخلاف برخی اظهارات، پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس به گفته کارشناسان کاملا صحیح بوده است. این در حالی است که برخی از رقبای پرسپولیس در ۵ هفته از رقابت‌های لیگ از چهار اشتباه مسلم سود برده و فقط یک بار متضرر شده‌اند. تمامی این ادعا‌ها بنا به گفته کارشناسان داوری مطرح شده و ما به آن استناد کرده‌ایم.

تیم پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اراک گل سه امتیازی را در حالی دریافت کرد که بر روی سیامک نعمتی خطا شده بود و همه کارشناسان به اتفاق نظر روی مردود بودن این گل تاکید کردند.

باشگاه پرسپولیس همچنین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته داوران خواهان بررسی وضعیت داوری‌های مسابقات شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
همه سایت ها را که می بینیم از دست هوچیگری باشگاه سوگولیس خندشون گرفته است. چرا فرار رو به جلو میکنند. داور پنالتی مفت مفت روی آلکثیر گرفت .طلبکارش هم شدید... لااقل شخصیت داشته باشید بعد 5 دروه یکبارخودتان قهرمان شوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
ای بابا !!!! امسال که دیگه بابا مسعود اونها نیست ، دائما هوچیگری و مغلطه می کنن !!! بابا مسعود کجایی!!!
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۳:۲۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
چشم دیدن ششمین قهرمانی متوالی ما رو نداری داداش ولی به فضل الهی امسال هم قهرمانیم چه بخوای چه نخوای این یک واجب شرعی و تکلیف ماست ...
آخرین اخبار