جمع آوری بیش از ۱۱ میلیارد ریال زکات در هریس

امام جمعه شهرستان هریس گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع آوری شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام نصرالله پور امام جمعه شهرستان هریس در جلسه شورای زکات این شهرستان اظهار کرد:۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال زکات جمع آوری شده برای تامین ۲ فقره جهیزیه، ۲۰۰ بسته نوشت افزار و کیف مدرسه و برای رفع مشکلات معیشتی، مسکن  محرومین و انجام پروژه‌های عمرانی روستایی و شهری این شهرستان هزینه شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان هریس زکات هر شهر و بخش در محل جمع‌آوری زکات مصرف می شود و امسال با وجود شرایط کرونایی نیاز به زکات و احسان بیشتر شده و لازم است مردم نسبت به پرداخت زکات خود اقدام کنند.

رئیس شورای زکات هریس خاطرنشان کرد: زکات یک واجب الهی است و نتیجه عمل به آن هم در دنیا و هم در آخرت به پرداخت کننده زکات خواهد رسید.

حجت الاسلام نصرالله پور گفت: امسال با توجه به خشکسالی و کمبود محصولات کشاورزی در شهرستان هریس، عاملین زکات در جمع آوری زکات خیلی خوب عمل کرده اند و به همین خاطر از کمیته امداد و جهاد کشاورزی شهرستان تشکر می‌ کنم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.