فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد:

حمایت از بانوان شاغل در منازل یکی از راهبر‌دهای اصلی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: حمایت از مشاغل خانگی و خرد و حمایت از بانوان شاغل در منازل یکی از راهبرد‌های اصلی ما است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس جوکار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: نخستین روز هفته بسیج با عنوان بسیج، احساس مسئولیت و گره گشایی نامگذاری شده است که برای اقتصاد مقاومتی، حمایت از مردم و گره باز کردن از مشکلات مردم اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده ایم تا قشر متوسط، محروم و بعضا افراد دغدغه‌مند برای اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

جوکار افزود: این نمایشگاه با ۴۸ غرفه به عرضه تولیدات خانگی و داخلی شهر و شهرستان یزد می‌پردازد که علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت نه تا ۱۱ و عصر‌ها از ۱۵ تا ۲۲ در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و آستان سید جعفر محمد (ع) برگزار شده و شرایط فراهم شده تا حضور بانوان را داشته باشیم و راهبرد حمایت از مشاغل خانگی و خرد و حمایت از بانوان شاغل در منازل به عنوان راهبردی اصلی ما در این نمایشگاه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد بیان داشت: ارائه توانمندی‌های بانوان یزدی خانه دار به عنوان هدف اصلی دیگر این نمایشگاه است، افتتاح کارگاه قالی بافی، افتتاح تعاونی‌های صندوق‌های قرض الحسنه بسیج در بخش‌های بافندگی و صنایع غذایی از جمله اقدامات دیگر ما است.

جوکار گفت: شعار ما هر محله و خانه برخورداری از یک اقتصاد دان است که امیدواریم بتوانیم این هدف را دنبال کنیم.

جوکار با اشاره به حمایت از این مشاغل خانگی عنوان کرد: بازاریابی و ارائه به سایر نقاط استان و کشوری مهمترین حمایت‌هایی است که امیدواریم بتوانیم داشته باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.