استاندار آذربایجان‌غربی پای درد دل مردم نشست

استاندار آذربایجان‌غربی امروز، دوشنبه هم پای درد دل مردم در سامانه سامد نشست و هم رو در رو با برخی از شهروندان به گفتگو پرداخت تا اگر هم قدمی برای رفع مشکلات نتوان برداشت، حداقل گوش شنوایی برای مردم نیازمند باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدصادق معتمدیان که هنوز چند هفته‌ای از حضورش در ساختمان استانداری آذربایجان غربی نمی‌گذرد، تصمیم گرفت که در کنار معاونان و مدیران کل که در سامانه ۱۱۱ پذیرای سخنان و مشکلات شهروندان هستند، خودش هم در این سامانه حاضر شده و شخصا برخی مشکلات را شنوا باشد.

این حضور، امروز صبح در اولین روز آذرماه محقق شد و معتمدیان به همراهی برخی مدیران و البته دفتر و خودکار خودش، در سامانه سامد حاضر شد و پای درد دل و مشکلات مردم نشست.

در این دیدار‌های تلفنی، استاندار آذربایجان غربی ضمن آگاهی بیشتر از مسائل و مشکلات مردم، ضمن اطلاع از مسائل و مشکلات مردم، نسبت به حل و فصل سریع آن‌ها از طریق برقراری ارتباط با مدیران دستگاه‌های مربوطه اقدام کرد.

همچنین صبح امروز استاندار آذربایجان غربی در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مردم استان از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

سامانه سامد، سامانه‌ای با شماره ۱۱۱ است که شهروندان می‌توانند به صورت مستقیم مشکلات خود را با مسوولان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.