تداوم فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امشب و فردا در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: همان طور که انتظار داشتیم شب گذشته بارش‌های نسبتا خوبی برای مناطق شمال شرقی استان رخ داد.

او با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش گزارش داده شده مربوط به ایستگاه کریمو سرایان با ۱۲ میلی متر بوده است افزود: همچنین در این مدت ایستگاه فردوس ۱۱ میلی متر، ایستگاه سرایان ۶ میلی متر، ایستگاه طبس ۵ میلی متر، ایستگاه‌های قاین و بشرویه ۴ میلی متر و ایستگاه زیرکوه کمتر از یک میلی متر بارش باران را گزارش کرده اند.

نخعی اظهار کرد: مطابق با آخرین الگوی نقشه‌های پیش یابی به تدریج از اواخر امشب با نفوذ توده هوای ناپدار به جو استان برای مناطق مرکزی، شرقی و نیمه شمالی استان طی امشب و فردا بارش باران همراه با رعد و برق قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی تصریح کرد: در برخی نقاط استان احتمال وقوع روان آب موقتی وجود دارد.

او با اشاره به اینکه به لحاظ شرایط دمایی طی فردا تا پایان هفته روند تغییرات دما کاهشی خواهد بود ادامه داد: امشب کاهش دما بیشتر در مناطق شمال غربی استان قابل پیش بینی است.

نخعی بیان کرد: برای صبح روز پنج شنبه و جمعه سرما و یخبندان شبانه برای مناطق کوهستانی، مرکزی و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.