فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حفاظت از حرم ائمه در برابر تکفیری ها، شاهکار بزرگ بسیج است

سردار سرلشکر پاسدار سلامی گفت: شاهکار بزرگ بسیج، حفاظت از حرم ائمه اطهار (ع) در برابر تکفیری ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی که در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد، گفت: بسیج مستضعفان در سراسر جامعه انقلابی و مومن ایران اسلامی و امت اسلام وجود دارد و عطر و بوی بسیج مشام هر دلداده‌ای را نوازش می‌دهد که از فرمان‌ها و ابتکارات امام خمینی (ره) است.

او افزود: بیرق هدایت امت اسلام در حال حاضر در دست رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که در پیچیدگی‌های مختلف تاریخ، کشتی اسلام را به سمت و سوی ساحل نجات هدایت کرده است.

سردار سرلشکر پاسدار سلامی عنوان کرد: بسیج گوهر نابی است که در جامعه اسلامی وجود دارد و امروز مسرورم که در جمع مردمان با وفا، مرزداران مومن و جهادگر خراسان جنوبی هستم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت زمینه ای است که اقتدار بسیج به خوبی در آن دیده می شود و این رمز پیروزی و ماندگاری مردمان ایران در زمینه های مختلف و خطرناک است.

بسیج، نسخه حل مسائل مختلف است

سردار سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت وجود بسیج از یک جنگ پرخطر و خطرناک گذشتیم و بسیج دریای زلالی است که انتها ندارد؛ همه جنگ ها سبب می شود که کشورها تخریب و تضعیف شوند اما به برکت بسیج و بسیجیان، جنگ تحمیلی سبب قدرتمندتر شدن ایران شد.

او افزود: بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی ایستاد و نگذاشت دشمن قلب و ذهن جوانان ما را تسخیر کند و در حال حاضر بسیج به یک سازمان بی انتها تبدیل شده است که قابلیت جهانی شدن دارد.

سردار سرلشکر پاسدار سلامی با بیان اینکه بسیج روحیه استقلال طلبی را در جامعه ترویج داده است، اظهار کرد: این نهاد در هر مصیبتی حضور داشته است؛ اولین افرادی که در برابر سیل های خروشان می ایستادند و می ایستند و به یاری سیل زدگان می شتافتند و می شتابند بسیجیان هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیج نسخه آرامش ملی ماست؛ بسیج فرمول حل شدن مسائل و مشکلات ماست و یکی از شاهکارهای بسیج، محافظت از حرم های ائمه اطهار (ع) در برابر تکفیری هاست.

او گفت: راه سعادت ما این است که در مسیر رهبر خود حرکت کنیم و در صحنه های سختی که پیش رو داریم باید از رهبر خود اطاعت کنیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.