بازدید استاندار خوزستان از مناطق آسیب دیده از بارندگی در شوشتر

 استاندار خوزستان در بازدید از مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی در شوشتر بر تسریع خدمات رسانی به این مناطق تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان  استاندار خوزستان در بازدید از مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی در شوشتر با بیان اینکه ۳ محله در این شهرستان با حدود ۲۰۰ خانوار تحت تاثیر این آبگرفتگی قرار گرفته و آسیب جدی دیدند، گفت: یکی از دلایل خسارت‌های وارده به این مناطق مذکور  ناشی از بافت نامناسب شهری و عدم تمهیداتی که از قبل باید اندیشیده می‌شد، است.

او افزود: محل عبور آب و مسیلی که در منطقه وجود دارد می‌بایست پیش از شروع بارندگی‌ها باز می‌شد تا سر ریز نکند و وارد خانه‌های مردم نشود.

خلیلیان هدف از بازدید میدانی از مناطق آسیب دیده را بررسی مشکلات مردم و ارزیابی رسیدگی مسئولان عنوان و اظهار کرد: امیدوارم خسارت‌ها و مشکلات ایجاد شده برای اهالی این مناطق به سرعت جبران و برطرف شوند و در این زمینه هماهنگی و تقسیم‌کاری میان دستگاه‌ها انجام شده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از وقوع این قبیل حوادث در آیند بیان داشت: ضرورت دارد در چارچوب نظام توسعه شهری سازماندهی مجددی انجام شود تا از مشکلات آتی جلوگیری شود مناطقی که بازدید شد از مناطق محروم به شمار می‌روند که نیازمند رسیدگی ویژه است.

 بارش ۸۱ میلیمتری باران در روز یکشنبه ۳۰ آبان باعث آبگرفتگی معابر شهرک علم الهدی، چشمه سوزنگر، مسکن مهر، کوی نیرو و برخی مناطق شهری و روستایی شوشتر شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.