قفل ۱۰ ساله از بیمارستان خیرساز گله‌دار فارس باز خواهد شد؟

بیمارستان خیرساز گله دار شهرستان مهر سال ۸۶ با مشارکت خیران و مردم ، کلنگ‌زنی شد و در ابتدای آغاز ساخت عملیات اجرایی به‌ سرعت پیش می‌رفت اما با گذشت سال‌ها این سرعت شیب نزولی به خود گرفت و موانع زیادی برای آن به وجود آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با گذشت بیش از ۱۰ سال از زمان برنامه ریزی شده، مردم همچنان چشم انتظار بهره برداری این مجموعه  بهداشتی و درمانی هستند.

دستور تجهیز بیمارستان ۳۲ تختخوابی صدیقی گله‌دار بعد از  تجهیزات اورژانس آن، با پیگیری‌های  سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس و شورای اسلامی از سوی وزارت بهداشت صادر شد تا  بذر شادی در دل و اشک شوق در چشم اهالی منطقه گله‌دار هویدا شود.

 سید موسی موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین نیروی انسانی گام بعد از مرحله تجهیزات  بیمارستان صدیقی است گفت: برای تامین نیروی انسانی  به صورت موازی در حال پیگیری هستم اما سخت ترین مرحله موافقت برای این بیمارستان موضوع نیروی انسانی است که تلاش ها برای رسیدن به هدف نهایی ادامه دارد و تلاش می شود هرچه زودتر تجهیزات بیمارستان به گله دار ارسال شود.

 سالار خواجه‌ پور مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  نیز با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم لامرد و مُهر گفت: مجوز جذب ۸۴ نفر نیرو ی انسانی این واحد درمانی صادر شده که تامین موتورخانه بیمارستان نیز پیشرفت اساسی داشته است.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سفر به جنوب فارس و درخواست هیات امنای بیمارستان ۳۲ تختخوابی خیرساز صدیقی گله‌دار گفت: روند ساخت بیمارستان گله‌دار باید سرعت یابد زیرا مردم  انتظار دارند وقتی بازدیدی از مجموعه ها انجام می‌شود، همراه با عمل باشد.

علی نیک‌زاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیمارستان ۳۲ تخت خوابی خیرساز صدیقی شهر گله‌دار آغاز شد گفت: بحث نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستان گله دار که جمعیت کثیری از مردم شهرستان مهر را در برمی‌گیرد باید تامین و تسریع یابد و از مسئولان مربوطه خواستار بررسی این امر هستیم.

انتظار می رود بیمارستان‌ مذکور با عزم جدی به بهره‌برداری برسد زیرا منطقه گله دار با جمعیتی بالغ ‌بر ۳۰ هزار نفر نیاز مبرم به این واحد درمانی دارد.

گله دار از توابع شهرستان مُهر در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار