‌‌امداد رسانی به ۸۵ حادثه در آبان توسط عوامل عملیاتی هلال احمر تهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در آبان جمعا ۲۱۲ نفر حادثه دیده وجود داشت و به ۲۰۷ نفر از مصدومان حوادث امداد رسانی شد.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران درباره فعالیت‌های هلال احمر در آبان گفت: تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان تهران در آبان سال جاری، به ۸۵ حادثه امداد رسانی کردند که ۳۵ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، ۸ مورد خدمات درمان سرپایی حضوری، ۹ مورد خدمات مناسبتی جهت پوشش امدادی، یک مورد برف و کولاک، دو مورد سیل و آبگرفتگی، ۸ مورد شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و همچنین ۲۱ مورد کوهستان بود.

فتحی بیان کرد: در این حوادث، جمعا ۲۱۲ نفر حادثه دیده وجود داشت و به ۲۰۷ نفر از مصدومان حوادث امداد رسانی شد که از این تعداد، ۸۰ نفر مربوط به حوادث جاده ای، ۴۳ نفر در حوادث کوهستان، ۳۹ نفر در پوشش امدادی مناسبتی، ۱۸ نفر در موارد سرپایی حضوری، ۱۱ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۱۱ نفر در حوادث شهری و ۵ نفر نیز در برف و کولاک بود. در ۸۵ عملیات انجام شده در آبان سال ۱۴۰۰، ۵۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۳۱ تیم و با بهره‌گیری از ۷۴ دستگاه آمبولانس و خودرو‌های نجات و عملیاتی به مصدومان امداد رسانی کردند که در یک عملیات نیز از بالگرد استفاده شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با حوادثی همچون جاده‌ای و کوهستانی، با شماره ملی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس حاصل کنند تا در کمترین زمان، تیم‌های امداد و نجات برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار