صدور مجوز اولین کسب و کار حوزه گردشگری در فضای مجازی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از صدور مجوز اولین کسب و کار حوزه گردشگری کرمانشاه در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به دستورالعمل راه اندازی کسب و کار در فضای مجازی در حوزه گردشگری، گفت : این دستورالعمل چندی پیش از سوی وزارت میراث فرهنگی ابلاغ شد و به دنبال آن فراخوانی را در سطح استان دادیم.

او گفت : براین اساس نشستی را به منظور بررسی طرح‌های ارائه شده برگزار کردیم که در نهایت منجر به تصویب و صدور مجوز برای یکی از این طرح‌ها شد که قرار است در قالب وب سایت و اپلیکیشن راه اندازی شود.

معاون گردشگری استان با بیان اینکه در این وب سایت و اپلیکیشن معرفی کاملی از ظرفیت‌های گردشگری و زیرساختی کرمانشاه به گردشگران ارائه می‌شود، افزود: تمام جاذبه‌های گردشگری استان در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، خوراک و ... در اپلیکیشنی که طراحی خواهد شد، به زبان‌های فارسی و انگلیسی معرفی می‌شود.

او ادامه داد: علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری، زیرساخت‌های استان همچون مراکز اقامتی، مراکز درمانی، مراکز خرید، رستوران‌ها و پارکینگ‌ها به گردشگران و مسافرین معرفی خواهد شد.

صابر افزود: با راه اندازی این وب سایت و اپلیکیشن زمینه آشنایی گردشگران با تمام قابلیت ها، جاذبه‌ها و امکانات استان به شکل طبقه بندی شده و مناسب وجود دارد و حتی می‌توانند نسبت به رزرواسیون این خدمات اقدام کنند.

او گفت: امیدواریم با راه اندازی این اپلیکیشن گردشگرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند، بتوانند راحت‌تر به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.