عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی:

کشاورزان اصفهانی هیچ ارتباطی با فرصت طلبان ندارند

حسین محمدرضایی گفت: تنها مطالبه و خواسته بحق کشاورزان دریافت حقابه ، برگرداندن معیشت و احیای زاینده رود است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حسین محمدرضایی عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی اظهار داشت: کشاورزان همواره خواستار احقاق مطالبات خود بوده اند و هیچ ارتباطی با فرصت طلبان ندارند. تنها مطالبه و خواسته بحق کشاورزان دریافت حقابه و برگرداندن معیشت به آن‌ها و احیای زاینده رود است.

وی با بیان اینکه کشاورزان در تحصن ۱۷ روزه نشان دادند که اجازه هیچ گونه سوء استفاده و بهره‌برداری سیاسی را به فرد یا گروهی نخواهند داد، ادامه داد: عمده مطالبات کشاورزان مبنی بر اجرای کامل مصوبات شورای عالی آب، شورای هماهنگی زاینده رود و شورای تامین استان و پرداخت کامل حق نَکاشت و خسارتی است که سال‌ها خشکسالی بر زندگی آن‌ها وارد کرده است.


بیشتر بخوانید

عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی با بیان اینکه تحقق نیافتن کامل مصوبات در شورا‌های مختلف باعث شکل گیری بی‌اعتمادی در جامعه کشاورزان شده است، تصریح کرد: اوایل هفته گذشته بود که ۱۰ نفر از اعضای صنف کشاورزی اصفهان، شورای میراب‌های شرق و شورای آب‌بران غرب استان به نمایندگی از جمعیت ۴۵۰ هزار نفری کشاورزان اصفهان با استاندار و پا درمیانی آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان به توافق رسیدند و بیانه‌ای در هفت بند تنظیم شد که بند انتهایی مبنی بر جمع شدن چادر کشاورزان از بستر زاینده رود بود.

محمدرضایی گفت: این توافق نمایندگان جامعه کشاورزی در حالی صورت گرفت که پس از طرح موضوع با تحصن کنندگان عده‌ای از آن‌ها به این توافق معترض بودند و تعدادی مجاب شدند و به خانه‌های خود بازگشتند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.