انتقاد حازم قاسم از مقابله تشکیلات خودگردان با گروه‌های فلسطینی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین مقابله تشکیلات خودگردان با گروه‌های فلسطینی را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ”حماس“ از مقابله تشکیلات خودگردان با گروه‌های فلسطینی انتقاد کرد.

او در کانال تلگرامی خود نوشت: مقابله دستگاه‌های تشکیلات خودگردان فلسطین با فعالیت‌های گروه‌های فلسطینی برای استقبال از اسرای آزاد شده از زندان‌های اسرائیل و شکستن پرچم‌های گروه‌های فلسطینی در کرانه باختری رود اردن، جنایتی ملی و اخلاقی و نقض همه ارزش‌های فلسطینی است. این رفتار تشکیلات خودگردان علیه فعالیت‌های ملی در کرانه باختری رود اردن، فقط خدمت کردن به اسرائیل و سیاست‌های این رژیم در زیر نظر قرار دادن فعالیت‌های مقاومت در کرانه باختری رود اردن است. این اقدام دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان با تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها از جمله ترورها، یورش‌ها و بازداشت‌ها در شهر‌های مختلف کرانه باختری صورت می‌گیرد و شایسته‌تر بود که این تشکیلات به جای تحت پیگرد قرار دادن و مقابله با فعالیت‌های گروه‌های ملی، از شهروندان فلسطینی در برابر تجاوزات اسرائیل محافظت کند.

در همین حال، کمیته‌های مقاومت مردمی تحت تعقیب قرار گرفتن نیرو‌های مبارز و اسرای آزاده را خنجر سمی به قلب تاریخ ملت فلسطین عنوان و تاکید کرد تشکیلات خودگردان فلسطین به جای یورش به مراسم تشییع شهدا و پاره کردن پرچم گروه‌های مقاومت باید به مقابله با نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان بپردازد.

پیش از این مقاومت فلسطین هشدار داد در صورت شهید شدن هر یک از اسرای فلسطینی، این رژیم باید آماده هر جنگی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار