تحصیل حدود ۵۰۰ دانش آموز در مراکز آموزش از راه دور

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حدود ۵۰۰ دانش آموز استان در مراکز آموزش از راه دور تحصیل می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در بازدید از موسسه آمورزش از راه دور دکتر حسابی بیرجند با بیان اینکه ۹ مرکز آموزش از راه دور در استان فعال هستند گفت: در حال حاضر حدود ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در مدارس، مراکز و موسسات آموزش از راه دور استان ادامه تحصیل می دهند.

او با بیان این که آموزش از راه دور رهیافتی نوین در آموزش و پرورش نوجوانان خطه قهستان است، افزود: مدارس آموزش از راه دور، نماد تحقق عدالت آموزشی بوده و استفاده از ظرفیت مدارس آموزش از راه دور برای پوشش دانش‌آموزان در مناطق روستایی و مناطق کم‌برخوردار، در جهت انسداد مبادی بی سوادی بسیار اثر بخش است.

واقعی بیان کرد: اگر مدارس آموزش از راه دور خوب تقویت شوند، بسیاری از مشکلات مدارس و دانش‌آموزان ما به ویژه در مناطق محروم برطرف می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: بازگرداندن دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تحصیل یکی از اهداف مدارس آموزش از راه دور است و رسالت ما به عنوان خادمین طالبان علم و حقیقت که در چرخه زندگی خود عشق به تعلیم و تربیت داریم، تحقق عدالت آموزشی در قاموس سند تحول و تقویت دقیق و قوی مدارس آموزش از راه دور است.

در این بازدید از مسئولین و معلمان مدرسه آموزش از راه دور دکتر حسابی بیرجند تقدیر شد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.